Mint a közleményükből kiderül, a növekedés motorját három üzletág hajtotta:
a tréning- és képzésszervezés, a corporate szállásfoglalás, valamint a 2023-ban elindított turisztikai PR divízió.
Fotó: Tatár György/Facebook
Az üzleti tréningek száma meghaladta a 400-at, a HotelPremio pedig egységes márkanév alatt, új felső vezetéssel, bővített portfólióval – köztük egy új minihotellel – lépett szintet.
A PR üzletág regionális szinten is megerősödött:
olyan ügyfelek tartoznak a portfóliójukba, mint a GoTurkiye, a Lifeclass Hotels&Spa, vagy a Visit Timisoara.
Tatár György alapító-ügyvezető a tavalyi év összegzése kapcsán elmondta:
2024 mérföldkő volt számunkra. Cégcsoportunk először adta ki saját rendezvényipari jelentését, a Corporate Event Focus Riportot, és társadalmi szerepvállalása is erősödött – például a Kultúrvágány Kortárs Művésztelep társalapítójaként.
Révész Róbert társtulajdonos, a cégcsoport PR üzletág vezetője hozzátette:
Legnagyobb szakmai sikerünk volt tavaly, hogy immár nemcsak Magyarországon nyújtunk PR és marketing szolgáltatásokat külföldi partnereinknek, hanem a régió más országában is. Célunk az, hogy ne csak itthon, hanem régiósan is meghatározó szereplőjévé váljunk a turisztikai PR piacnak.