Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje. A debreceni szálloda esetében ugyanis nemcsak az 5 csillag Superior minősítés elérése, illetve ehhez kapcsolódóan a teljes körű újrapozícionálás jelentett kihívást, hanem a más vidéki szállodáktól jelentősen eltérő vendégkör is.

A Divinus és az Everguest együttműködése 2022. nyár végén indult, épp amikor a szállodába új igazgató érkezett.

Elsődleges célom az 5 csillag Superior minősítés megszerzése volt, de tisztában voltam azzal, hogy ehhez a létesítményt, a szolgáltatásokat és az üzleti operációt is korszerűsíteni kell. Ekkor fordultam az Everguest revenue management és marketingkommunikációs csapatához, akik átfogó, a kommunikációs tevékenységünket is magába foglaló audittal, illetve stratégiai tervezéssel kezdték a munkát.”

- mondja Márics József, a szálloda igazgatója. 

Hotel Divinus*****Superior
Hotel Divinus*****Superior
Fotó: Everguest

Miközben a hotel wellness részlege, étterme, szobái és weboldala megújultak, az Everguest szakértői kibővítették a szobák listáját, új árazási struktúrát és dinamikus árazást vezettek be — még a szálloda törzsvendégkörét adó üzleti szegmensben is. A korábban jellemző csomagokat továbbá általánosabb, szélesebb célközönséget elérő ajánlatokra cserélték.

Kommunikációs szempontjából a Dinivus helyzete azonban különleges.

A vidéki szállodák többségében jellemzően a hétköznapi kihasználtság növelése nehézkesebb, de ebben a létesítményben a hétvégi, szabadidős vendégek megszólítása jelenti a kihívást.

Ennek kezelésére az Everguest csapata átfogó online kommunikációs stratégiát dolgozott ki, amelynek megvalósítása 2024-ben folyamatos közösségi média, elsődlegesen TikTok videógyártással egészült ki. 2023 elejétől a hotel az Everguest reputációmenedzsment csapatával szintén együttműködik a vendégvélemények kezelésében.

Az Everguest és a hotel sales, valamint marketingkommunikációs csapatainak összehangolt munkájával a legfontosabb mutatókban kimagasló eredményeket ér el a létesítmény.

2024-ben az előző évhez képest 58 százalékkal nőtt a foglaltság, míg a REVPAR 45 százalékkal növekedett. Az online direkt foglalások aránya 2024-ben 62 százalékkal volt magasabb az előző évhez képest, az ezekből származó bevétel pedig 77 százalékkal. A Divinus mindemellett 2023-ban megkapta az 5 csillag Superior minősítést.

Kíváncsi az Everguest revenue- és marketing hatékonyságot maximalizáló megoldásaira? Akkor látogasson el erre a weboldalra. 

*Az adatok forrása a 2023.01.01-09.30. és a 2024.01.01-09.30. időszakok összehasonlítása.


Ünnepi gasztronómia az ötcsillagos budapesti házban

Ünnepi gasztronómia az ötcsillagos budapesti házban  

A Matild Palota az idei ünnepi időszakra igazi téli csodavilágot teremt, ahol hatalmas üveg jégcsapok és óriás gyöngydíszek egyedi és modern összehatása ejti majd ámulatba a látogatókat az eleganciát sugárzó arany kiegészítőkkel karöltve.
Igazgatói kinevezések az Accent házainál

Igazgatói kinevezések az Accent házainál 

Koós Melinda vezeti a májusban újranyitott Kenese Bay Garden Resort & Conference szállodát, őt Maul Kitti váltja a Gotthard Therme Hotel & Conference élén.
Versenyfutás az elégedett vendégekért: lépéselőnybe kerülhetnek az AI-felhasználók

Versenyfutás az elégedett vendégekért: lépéselőnybe kerülhetnek az AI-felhasználók 

Ebben a cikkben megvizsgáljuk, milyen kihívásokkal szembesül a vendéglátás, és hogyan segíthet az AI ezek leküzdésében.
Új technológiák és algoritmusok a szállodaszektor számára

Új technológiák és algoritmusok a szállodaszektor számára 

A szállodaiparban egyre nagyobb figyelmet kapnak az új technológiák és intelligens algoritmusok, amelyek célja az incidensek megelőzése és hatékony felderítése.
Újabb TRIBE-egységek a láthatáron

Újabb TRIBE-egységek a láthatáron 

Az utazók az elkövetkező években több mint negyven TRIBE-szálloda megnyitására számíthatnak, Európában olyan helyszíneken, mint Párizs, Krakkó, a Budapest Airport és Mainz.
MSZÉSZ Trendriport: több szálloda, tíz százalékkal magasabb vendégéjszaka számok

MSZÉSZ Trendriport: több szálloda, tíz százalékkal magasabb vendégéjszaka számok 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette októberi trendriportját a KSH adatai alapján.
Friss arculat és izgalmas menük az egyik belvárosi szállodai bárban

Friss arculat és izgalmas menük az egyik belvárosi szállodai bárban 

Az élet körforgása a bárpult mögött.
MSZÉSZ-kutatás: milyen rendszerekkel dolgoznak a szállodák?

MSZÉSZ-kutatás: milyen rendszerekkel dolgoznak a szállodák? 

Közelednek az ünnepek, sokan terveznek erre az időszakra kisebb-nagyobb utazásokat. de érdemes körültekintőnek lenni az előkészületeknél...
Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen

Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen 

Különdíjat nyert a dual-branded ibis&TRIBE Budapest Stadium hotel.
Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija

Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija 

November 21-én egy varázslatos érzékszervi utazással zajlott a Pullman Happenings rendezvénysorozat első magyarországi eseménye, amelynek művészi koncepcióját Demeter Richárd álmodta meg.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.