Hotel Ózon & Luxury Villas****superior: A régiós versenytársakhoz képest 2024-ben több mint 40 százalékkal magasabb TREVPAR az Everguest segítségével

A mátraházi Hotel Ózon & Luxury Villas****superior kétéves átfogó felújítást követően 2022 novemberében nyitotta meg újra a kapuit. A létesítmény vezetőinek a beruházás mielőbbi megtérülését, az ambiciózus bevételi terveket azonban egy minden korábbinál nehezebb munkaerőpiaci helyzetben és kiélezett versenyben kellett megvalósítaniuk, a hotel teljes újrapozícionálása mellett. Éppen ezért már a nyitás előtt az Everguest revenue management csapatához fordultak.

“Két évnyi zárvatartás után még átlagos körülmények között is nehéz feladat lett volna az újranyitás, de nekünk nehezített pályán kellett helytállnunk„ – mondja Hoffmann Henrik, a Hotel Ózon & Luxury Villas****superior tulajdonosa. “A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a járványos időszakban az iparág sokat veszített a népszerűségéből, nekünk pedig  egy jelentősen kibővült és prémium kategóriájú létesítmény működtetéséhez kellett motivált, vendégközpontú, szakmailag felkészült kollégákat találnunk. A hiányt végül mintegy 50 külföldi kolléga felvételével tudtuk megoldani. A nehézségek ellenére optimista bevételi terveket fogalmaztunk meg, amit a beruházás megtérülése és a prémium kategóriába való újrapozícionálás is indokolt.” 


Fotó: Hotel Ózon & Luxury Villas****superior

Az Ózon Hotel a projekt méretéből és az újrapozícionálásból adódóan igazán komplex feladat volt az Everguest szakértőinek, akiket már a pre-opening időszakban bevontak a tervezésbe. A specialistáknak meg kellett határozniuk az egyéni és a csoportos szegmensek ideális arányát, az újrapozícionálás miatt pedig magasabb árak mellett kellett maximalizálniuk a REVPAR-t a dinamikusan változó piaci környezetben. Ehhez összehangolt munkára volt szükség a hotel értékesítése, a külső marketing ügynökség és az Everguest revenue management csapata között.

Ez a szoros együttműködés kimagasló üzleti eredményeket hozott a Hotel Ózonnak.* A bevételi tervek a nyitás óta minden hónapban teljesültek, az NTAK adatai alapján pedig a régiós, 4 csillagos szállodai piachoz képest 2024-ben több mint 40%-kal magasabb bevételt (TREVPAR) ért el a létesítmény. A hotel TREVPAR eredménye a 2024-es nyári főszezon két hónapjában (július-augusztus) még az ötcsillagos balatoni szállodai mutatókat is meghaladta. Ugyancsak kiemelkedő eredmény, hogy a direkt értékesítési arány 90% felett alakult.

Ismerje meg az Everguest bevétel maximalizáló módszereit! Ajánlatkérés: https://bit.ly/4hjifwa

*A régiós összehasonlítás a Mátra-Bükk turisztikai térségre értendő. A bevételre vonatkozó adatok forrása az NTAK, és a 2024. január-augusztus időszakra vonatkoznak. 


Igazgatói kinevezések az Accent házainál

Igazgatói kinevezések az Accent házainál 

Koós Melinda vezeti a májusban újranyitott Kenese Bay Garden Resort & Conference szállodát, őt Maul Kitti váltja a Gotthard Therme Hotel & Conference élén.
Versenyfutás az elégedett vendégekért: lépéselőnybe kerülhetnek az AI-felhasználók

Versenyfutás az elégedett vendégekért: lépéselőnybe kerülhetnek az AI-felhasználók 

Ebben a cikkben megvizsgáljuk, milyen kihívásokkal szembesül a vendéglátás, és hogyan segíthet az AI ezek leküzdésében.
Új technológiák és algoritmusok a szállodaszektor számára

Új technológiák és algoritmusok a szállodaszektor számára 

A szállodaiparban egyre nagyobb figyelmet kapnak az új technológiák és intelligens algoritmusok, amelyek célja az incidensek megelőzése és hatékony felderítése.
Újabb TRIBE-egységek a láthatáron

Újabb TRIBE-egységek a láthatáron 

Az utazók az elkövetkező években több mint negyven TRIBE-szálloda megnyitására számíthatnak, Európában olyan helyszíneken, mint Párizs, Krakkó, a Budapest Airport és Mainz.
MSZÉSZ Trendriport: több szálloda, tíz százalékkal magasabb vendégéjszaka számok

MSZÉSZ Trendriport: több szálloda, tíz százalékkal magasabb vendégéjszaka számok 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette októberi trendriportját a KSH adatai alapján.
Friss arculat és izgalmas menük az egyik belvárosi szállodai bárban

Friss arculat és izgalmas menük az egyik belvárosi szállodai bárban 

Az élet körforgása a bárpult mögött.
MSZÉSZ-kutatás: milyen rendszerekkel dolgoznak a szállodák?

MSZÉSZ-kutatás: milyen rendszerekkel dolgoznak a szállodák? 

Közelednek az ünnepek, sokan terveznek erre az időszakra kisebb-nagyobb utazásokat. de érdemes körültekintőnek lenni az előkészületeknél...
Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen

Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen 

Különdíjat nyert a dual-branded ibis&TRIBE Budapest Stadium hotel.
Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija

Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija 

November 21-én egy varázslatos érzékszervi utazással zajlott a Pullman Happenings rendezvénysorozat első magyarországi eseménye, amelynek művészi koncepcióját Demeter Richárd álmodta meg.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.