Indul az online turisztikai Sales House rendszer

Mi ez? Egy új platform. És mire jó? Mindjárt kiderül.

Az alapítók - Flesch Tamás és Kiss-Simon Máté - két éve turisztikai szakemberek, BI (Business Intelligence) informatikusok, alkalmazás-fejlesztők és a legnagyobb hazai idegenforgalmi szolgáltatók bevonásával fejlesztenek egy olyan online turisztikai Sales House rendszert, amely turisztikai startup projectként indul.

Az iWelcome2 Budapest elnevezésű rendszer lehetőséget biztosít a turisták számára, hogy közvetlenül vásárolhassanak digitális belépőt a szolgáltatóknál, így valamennyi kiválasztott attrakcióval közvetlen technikai kapcsolatot alakítanak ki. A cél az, hogy a Budapestre látogató turisták élményének és költéseinek növekedését ösztönözzék a piaci / etikai szempontból szakmailag kifogástalannak ítélt partnereknél.

"Platformunk a hazai turisztikai ipar idejétmúlt értékesítési rutinja, valamint az átláthatatlan és néha átjárhatatlan kedvezmény-rendszerek helyett kínál egy korszerű, egységes, központosított, transzparens informatikai alkalmazást. Alkalmazásunk segítségével a turisztikában érdekelt vállalkozások online képet kaphatnak a forgalmukról, az értékesítőhelyek eredményességéről, a felajánlott értékesítésösztönző akciók sikerességéről. Speciális adat-vizualizációnk segítségével az adminisztrációs felületünkön a döntéshozók azonnal képesek reagálni és befolyásolni az üzleti folyamatokat", mondták az alapítók a most debütáló rendszerről szóló tájékoztatón a Moments Hotelben, az indulás napján, december 5-én. 

A felhasználóknak az alkalmazásunkba épített „augmented reality” azaz a kiegészített valóság nyújt különleges élményt, amely segítségével a turisták a telefonjukon rátalálhatnak a város „láthatatlan” nevezetességeire is. 

Forrás: Vendég / iWelcome 2


Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.