hirdetés

Hozzánk is elért a növényi alapú Whopper

25 ország 2500 éttermében, köztük a hazai Burger Kingekben is egyszerre kezdik el grillezni a Rebel Whoppert. Ez lesz a márka eddigi történelmének legnagyobb termékbevezetése, ezzel együtt pedig a Burger King lesz a legnagyobb európai étteremhálózat, amely növényi alapú pogácsát kínál szendvicseiben.

hirdetés

Az Egyesült Államokban és Svédországban már nagy sikert aratott burger után Európa 25 országába is megérkezett a növényi alapú pogácsa, amely a megszokott Whopper ízvilágot hozza el, csak éppen húsmentesen.

A királyi felhozatal legújabb szereplője egy szaftos, tűzön grillezett növényi pogácsa, amely a tetején friss paradicsomszeletekkel, salátalevéllel, lágy majonézzel, ketchuppal, ropogós uborkával és hagymával kerül a megszokott szezámmagos zsemlébe. A növényi pogácsák, amelyeket az egyedi Burger King grillen készülnek, füstös ízüknek és húsra emlékeztető textúrájuknak köszönhetően ez első harapástól az utolsóig az eredeti, ikonikus Whopper-élményt nyújtják.

Rebel Whopper Forrás: Burger King

A Rebel Whopper tökéletesítése már jó ideje zajlott, a Burger King a növényi alapú termékek nehézsúlyú bajnokát, a The Vegetarian Butchert kérte fel a pogácsa elkészítésére. A két márka együtt hozta létre az új szendvicset, amely talán örökre megváltoztatja a gyorséttermek piacát.

David Shear, a Burger King EMEA elnöke elmondta: Biztosak vagyunk benne, hogy a Rebel Whopper egy olyan szendvics, amelyre már régóta vártak a vendégek, és amely az abszolút kedvenc Whopper méltó növényi alapú alternatívája lehet.

Ezzel az új termékkel tovább bővül a Burger King növényi alapú kínálata a hagyományos, szendvicsek mellett.

(forrás: Store insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!


Meghosszabított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Érintik az Ön vállalkozását az elszabaduló energiaköltségek?

Partnerünk