hirdetés

Megújult a Fóti úti és a szegedi METRO áruház

A professzionális vevők igényeire reagálva, és az új többcsatornás nagykereskedelmi modell alkalmazásának szellemében alakítja át hazai áruházait a METRO.

hirdetés

A márciusban átadott budakalászi mintaprojekt után 2022. novemberétől két újabb áruház, a szegedi és a kelet-pesti METRO kezdheti meg magasabb hatékonyságú, kiemelt termékelérhetőséget és profi vásárlói élményt nyújtó működését.

Megnyitó a kelet-pesti METRO-ban
Megnyitó a kelet-pesti METRO-ban
 

Új stratégia 2021-től

A METRO nemzetközi cégcsoportja 2021-ben alapozta meg új üzleti stratégiáját, melyet a magyar leányvállalat a hazai viszonyokra igazítva adaptált. Az új stratégia fókuszában a két legfontosabb vevőcsoport, a vendéglátóipari és a kiskereskedői vásárlók jobb kiszolgálása áll, vállalati oldalról pedig a hatékonyság és a folyamatok egyszerűsítése volt a prioritás.  Ezt a célt szolgálják az áruházak – kiemelten a vevőtér – átalakulása mellett a kiszállítási üzletág bővítése, az online piactér kiterjesztése, valamint a digitális jelenlét és szolgáltatások körének növelése is.

 

Vevőtér átalakítás és energiahatékonyság több szinten

A vevőtér kialakítását érintő átalakításokat az energiahatékonysági és korszerűsítési beruházásokkal együtt végezték el oly módon, hogy technikailag egyetlen napra se kelljen bezárnia az áruházaknak, miközben a lehető legrövidebb idő alatt, a vásárlók lehető legkisebb zavarásával menjen végbe a folyamat.

A vásárlói útvonal lerövidült, szélesebb közlekedőfolyosók szolgálják a kényelmes nagybani vásárlást. A vásárlói igényekhez igazítva az áruházi térben nagyobb lett az élelmiszereket kínáló terület. A termékelhelyezéseket a nagykereskedelmi jelleghez igazították: ez 30-40%-kal több raklapos kihelyezést, a polcok nagyobb kiszerelésű termékekkel, egységcsomagokkal való feltöltését, és új árazási politika érvényesítését is jelentette.

A közös ki- és bejárat kialakításával a vevőszolgálat és kassza terület egy térbe került, s ez a változás a hatékonyság mellett – vevőfogadó munkatárs alkalmazásával – egy bizalomtelibb, mélyebb üzleti kommunikációra is lehetőséget ad.

A Fóti úton található METRO áruház átalakulása különösen látványos volt: a 10.000 négyzetméteres komplexum merőben új, letisztult megjelenést kapott, de Szegeden is jól látható a professzionális vevők felé való nyitás.

Az átalakulás egyben üzenet is: a METRO szakít korábbi kereskedelmi és marketing gyakorlatával, és nagykereskedelmi csúcsokra tör.

 

A nagykereskedelem új korszaka

„Új fejezetet nyitunk a nagykereskedelem történetében. A jövőben a szektor megkerülhetetlen kulcsszereplője lesz a METRO, s készen állunk arra, hogy vendéglátóipari, kiskereskedelmi, kisvállalkozó és irodai ügyfeleinket támogassuk szolgáltatásainkkal a kihívásokkal teli gazdasági környezetben. Nagy hatékonyságú raktáráruházaink mellett az ő érdekeiket szolgálják digitális megoldásaink és kiszállító üzletágunk fejlesztése is.” – foglalta össze a vállalat céljait  Thierry Guillon-Verne, a METRO vezérigazgatója a kelet-pesti egység átadásán.

Balra: Thierry Guillon-Verne, a METRO vezérigazgatója
Balra: Thierry Guillon-Verne, a METRO vezérigazgatója

Majd hozzátette, hogy partnereik számíthatnak arra, hogy az alapvető cikkekből piacvezető termékelérhetőséggel rendelkeznek majd, a most 3700 cikkből álló „Többet olcsóbban” termékek körét pedig jövő év elejétől tovább bővítik.

 

 

 

(forrás: METRO / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Mit vár 2023-tól?

Partnerünk