hirdetés

Sikeres új kávés ízvilág, fenntartható koncepcióval

Már több mint másfél millióan kóstolták az elmúlt időszak alatt a Shell Café új kávékülönlegességeit.

hirdetés

A tavalyi évben 14 európai országgal együtt Magyarországon is bevezette új, Shell Café márkáját az energiaipari vállalat. Az új prémium kínálattal céljuk a minőségi kávézás élményének biztosítása volt a vásárlók számára akár az egyes töltőállomásokon kialakított vendégtérben és teraszokon kényelmesen pihenés közben elfogyasztva, akár elvitelre utazás közbeni felfrissülést nyújtva.

A választás szabadsága

Az alapvetően kétféle ízvilágú, világszerte elismert szakértőkkel együttműködésben megalkotott forró italokat speciálisan erre képzett kollégák készítik. Az eddigi tapasztalatok szerint mindkét ízvilág egyaránt népszerű, mindössze szűk 1%-kal előzi meg a lágyabb ízű, közepes pörkölésű, 90% Arabica és 10% Robusta kávékeverékből készülő Afrika íze (50,4%) fantázianevű kávé a sötét pörkölésű, karakteres, intenzív, fűszeres aromájú, étcsokoládé ízvilágú 80% Arabica és 20% Robusta kávékeverékből álló Dél-Amerika íze (49,6%) elnevezésű italokat. Választott kávétípus tekintetében az eszpresszó vezet, amelyet szorosan követ a cappuccino és a hosszú kávé, de egyre kedveltebbek a vásárlók körében az ízesített kávék és a hűvösebb időszakban a forró csokoládé különlegességek, míg nyáron várhatóan a jeges kávé lesz a sláger.

Nemcsak finom, fenntartható is

Az exkluzív minőséget képviselő kávék származásának és csomagolásának is nagy fontosságot tulajdonít a nemzetközi energiaipari vállalat. A Shell Café "Rainforest" tanúsítvánnyal rendelkezik, ami megerősíti, hogy a kávébabot a fenntarthatóság három fő pillérének - a társadalmi, gazdasági és környezeti szempontoknak - megfelelően szerezték be. A beszállítóktól és a termelőktől is szigorú kritériumok betartását várja el a megrendelő cég A nemzetközi FSC tanúsítás pedig a vásárlók számára nyújt garanciát az új kávétermékek fenntartható csomagolását - az ahhoz felhasznált fa felelősségteljes kitermelését - illetően.

A siker számokban

Több mint 12 ezer kg kávéból készítettek frissítő italokat az elmúlt 7 és fél hónap alatt, amely több mint másfél millió forró italt jelent. A koffeines frissítők nagyobb részét a reggeli órákban vásárolták a töltőállomások vendégei, akik a vásárlások több mint felében péksüteményt, hot dogot vagy szendvicset is választottak az ital mellé. 

(forrás: Grayling Hungary)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Mit vár 2023-tól?

Partnerünk