hirdetés

Új szállodák a Marriott International portfóliójában

Hamarosan ismét nyithatnak a világban mindenütt a szállodák, a közelgő jó hír kapcsán szervezett nemzetközi online sajtótájékoztatót a Marriott International, amelyen mi is részt vettünk.

hirdetés

Az online eseményen Satya Anand, a lánc európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának elnöke és Jenny Benzaquen elnökhelyettes, a Design Hotels márka ügyvezetője válaszolt a cég kommunikációs igazgatójának, Helen Leighton kérdéseire.

Többek közt elhangzott brit tapasztalatok alapján, mondta a lánc egyik bécsi egységéből bejelentkező régióelnök, hogy amióta bejelentették a pontos újranyitás menetét az angolok, azóta 165 százalékkal nőtt meg a szigetországban házaikban a foglalások száma. Azokra a desztinációkra pedig - ilyen Dubaj és a Kanári-szigetek - ahová a járványidőszak idején is lehetett utazni, szintén kiugróan magasak a szállodai foglaltsági adatok idáig.

Az is elhangzott a leisure utazások kapcsán, hogy az elnök meggyőződése, először ez az utazási szegmens tér majd magához, amint mindenütt sor kerülhet az újranyitásokra.

Majd a Marriott-lánc idei portfóliójának alakulásáról volt szó. Ennek kapcsán az elnöktől megtudhattuk, hogy 50 hotellel bővül idén, újranyitás idejére a láncuk kínálata, sok új szálláshelyet - amelyek elsősorban leisure utazókat céloz meg, be is mutattak az online-sajtótájékoztató során. Amelyet egyébként a látott számláló alapján mintegy 184-en a média területéről kísérték figyelemmel a világban.

(balról jobbra) Jenny Benzaquen, Satya Anand, Helen Leighton
(balról jobbra) Jenny Benzaquen, Satya Anand, Helen Leighton

Jenny Benzaquen is folytatta az új hotelek bemutatását a tájékoztatón, ő elsősorban a business utazókat célzó hotelekre fókuszált. Amelyek közt kiemelt helyen szerepelt a Marriott-lánc legújabb magyar tagja is, az Erzsébet-híd pesti hídfőjénél álló Matild Palace Budapest, ahol azt is megemlítette az elnökhelyettes, hogy egy híres hollywoodi séf, az osztrák származású Wolfgang Puck vezeti majd a ház gasztrovonalát.

A Design Hotels brandért felelős szakembertől azt is megtudtuk, ez a márka ez év elején került a Marriott portfóliójába, és 300 hotel tartozik a brand tagjai közé.

Végül Jenny Benzaquen bemutatott egy új vendégmegközelítési módot is a Marriott-on belül: azt, amikor az üzleti turizmus és a szabadidős utazás gyakorlatilag egybemosódik, erre is mutatott példákat a nagyvilágból. Mert, mint mondta, teljesen mindegy a mai időkben, hogy valaki a tengerpartról vagy egy belvárosi szállodai szobából dolgozik laptopján a távmunka térhódításának köszönhetően.

Vágó Ágnes, főszerkesztő
a szerző cikkei

(forrás: Marriott International / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit szól ahhoz, hogy kötelező a védettségi igazolvány az éttermek, szállodák belső tereinek használata esetén?

Kiadónk társoldalai