Ausztria nemzeti turisztikai marketingszervezete a megváltozott fogyasztási elvárásokhoz igazítva egységes és integrált márkakommunkáció mentén tervezi éves kampányaktivitásait.
Érdekes összefüggések és megállapítások olvashatóak ki az Österreich Werbung frissen publikált jelentéséből, amely a nyári turisztikai szezonban megfigyelt trendeket összegezte.
2023 májusától Astrid Steharnig-Staudinger turisztikai- és marketingszakember veszi át Ausztria nemzeti turisztikai marketingszervezetének, az Österreich Werbung-nak (ÖW) a vezetését.
Átalakításra kerül az Österreich Werbung (ÖW) vezetési struktúrája a nemzetközi piacokon a cég 2026-os stratégiájával és egyes vezetők rotációjával összhangban. Ez utóbbi magyarországi képviseletüket is érinti.
Az Osztrák Turisztikai napokon ismertették Ausztria új kongresszusi-turizmusstratégiájának részleteit, amelynek egyik legfontosabb célja a fenntarthatóság biztosítása minden tekintetben.
Május 16-án a bécsi Austria Center Vienna kongresszusi központban megkezdődtek az Osztrák Turisztikai Napok, Ausztria legnagyobb éves turisztikai seregszemléje.