Harminckét magyar élelmiszeripari gyártócég részvételével mutatkozik be a Hungarian Food Business Program az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett közösségi standon a SIAL Párizs-on.
Hazánk évi átlagos egy főre jutó almafogyasztása 16-19 kg. Az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a FruitVeB közös fogyasztásösztönző sajtótájékoztatót tartott szerdán, az alma fogyasztásának népszerűsítésére.
A világ legnagyobb ökológiai kiállításán, a Biofach Nemzetközi Bio-Élelmiszer és Bio-Áru Szakkiállításon, ahol idén 33. alkalommal mutatják be a legjobb biotermékeket.
Patrióta szolidaritást kér a húsipar a hazai fogyasztóktól annak érdekében, hogy az áremelések ellenére megőrizhetőek legyenek a hazai munkahelyek. Az AMC gerillagrillezéssel nyerné meg fogyasztókat.
A hazai, termelőktől vett idényzöldségek és idénygyümölcsök fogyasztásának fontosságára hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB a VOLT fesztiválon.
A PLMA „World of Private Label” rendezvényen május 31. és június 1. között az AMC már 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszerágazat gyártói számára.
Két év után megtartották a ProWeint: Düsseldorfra figyelt a világ borszakmája, ahol 36 borászat, 264 féle bor, 8 mesterkurzus volt 3 nap leforgása alatt.
Kevesen ismerik az emberi szervezetre gyakorolt pozitív hatásait a juh- és bárányhúsnak, ezért fogyasztásösztönző promóciós kampányt indított több állami cég.
Három év kihagyás után a Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete a SIRHA Budapest nemzetközi gasztronómiai kiállítás keretein belül rendezte meg 14. sörversenyét.