Az úti cél Németország számára minden témában, minden területen kiemelten fontos a fenntarthatóság, és ebben úttörőnek számít az egész világ számára hangzott el az Utazás kiállításon.
Hatodszor került első helyre e téren a nemzetközi összehasonlításban. Az Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022-es felméréséről van szó ez esetben.
Németország továbbra is az első számú kulturális úti cél Európában. A magyar utazók térnek vissza a pandémia után, és a fenntarthatóság a legfontosabb kulcsszó az ország turisztikai népszerűsítésében.
Mintegy 50 diák érkezett tanárukkal együtt az ország különböző pontjairól a budapesti díjátadóra szeptember 19-én, hétfő délelőtt, hogy megtudják, ki viheti haza nyereményt.
Csütörtökön tartotta hagyományos, szezonnyitó sajtóeseményét a Német Turisztikai Hivatal a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben. Optimistán néznek a szezon elé.