Ugyanis több mint ezer járatot töröltek Amerika-szerte a légitársaságok, amelyek abba a térségbe indultak volna, valamint szerda estig 2 ezer járat késését is bejelentették.
Az árnövekedést az alacsonyabb kínálat, a magas üzemanyagköltségek (amelyek különösen a hosszú távú utakat érintik) és az élénk kereslet kombinációja okozza.
Menő vagy ijesztő? Az új, úgynevezett párhuzamosvalóság-technológia azt jelenti, hogy az elektronikus tábla minden utasnak csak a saját járatáról jelenít meg információkat.
A második negyedévben a nagy amerikai légitársaságok még úgy is túlszárnyalhatják a 2019-es azonos időszak bevételeit, hogy a felkínált kapacitás elmarad az akkorihoz képest.
A légicégek biztonsági auditjával foglalkozó Airline Ratings listáján az idei győztes az Air New Zealand, az európai cégek közül a TAP Air Portugal szerepelt a legjobban.
Az elemzői várakozásokat is felülmúlva nyereséget produkált két légitársaság az USA-ban, de hamarosan az Egyesült Államok többi légicége is hasonló eredményt érhet el.
Az USA belföldi forgalma már megközelítette a járvány előtti szintet. A korábbi létszámleépítések után megindult a munkaerőtoborzás, de az American Airlines még így is hiánnyal küzd.
Az amerikai légitársaság tervei szerint 2030-ig 5000 új pilótát képez ki akadémiáján, akiknek a tervek szerint legalább a fele nő vagy színesbőrű lenne.