Turisztikai szereplőként megtalálhatóságot szeretnénk, azt, hogy saját környékünkön tűnjünk ki a többi vállalkozás közül. Ehhez nyújt gyors, hatékony és pénztárcabarát megoldást a lokális online marketing.
Ha a fenti állítások igazak rád, akkor ne olvass tovább, azonban ha úgy érzed lehet még javítani a szállodád weboldalán érkező foglalások számán, akkor ez a cikk neked szól!
Az utazási irodákban gyakran nem tudnak megfelelően eladni az értékesítők, drága utakat pedig különösen nem. Annak ellenére, hogy tárgyi tudással rendelkeznek, sokszor feleslegesen dolgoznak, nem sikeresek.
Ez a tréning abban segít, hogy eladási technikáikat tökéletesítsék.
A május 5-i Turizmus Akadémia legfontosabb témái a megosztó gazdaság, a tour-operátor platformok, az értékesítési akciók voltak, szezon előtti kerekasztal-beszélgetéssel.