Egy pohár fehér bort kérek! - na, ez a mondat sem nagyon szokott elhangzani ma már jobb vendéglátóhelyeken.
Hogyan befolyásolja az eladásokat a koronavírus járvány, az influencerek vagy a vásárlási szokások változása? Interjú Frittmann Tamás borásszal.
Már ötödik alkalommal mérik fel a magyarok borfogyasztási és - vásárlási szokásait egy széleskörű kutatás, a Nagy Bor Teszt keretén belül.
Több bort fogyasztunk a koronavírus-járvány kitörése óta, és jellemzően otthon tesszük ezt – derül ki egy online kutatásból.
Változnak a fogyasztási szokások.
A közösségi médiát használók nyári borfogyasztási szokásairól készült felmérés.
Egy online kutatás szerint a cabernet sauvignon, a rosé cuvee és a merlot a legkedveltebb a körükben.
Nem lesz nagy meglepetés.
A fiatal fogyasztók az átlagnál alacsonyabb tudással rendelkeznek a borokkal kapcsolatban, és árérzékenyek is.
Május 15-én elindult a Nagy Bor Teszt, hazánk legnagyobb online boros felmérése, immár 3. alkalommal.
Kövesse híreinket a twitteren is!
Csatlakozzon Facebook oldalunkhoz!
Kövesse híreinket a Tumblr-en is!
Levél a szerkesztőnek
Folyamatosan frissülő hírek