Ausztria turizmusa elsősorban természeti és kulturális kincseiből táplálkozik. Annak érdekében, hogy így is maradjon, számos ökológiai, szociokulturális és gazdasági program, zajlik a fenntarthatóság jegyében.
Számos újítással jelentkezik idén a 30 éves Sziget fesztivál, amelynek célja, hogy a pandémia után visszaszerezze vezető pozícióját az európai fesztiválpiacon.
Nyári szezonindító sajtótájékoztatóján Bécsbe invitálta a résztvevőket az Österreich Werbung. A túra összes eleme kapcsolódott valamiként a fenntartható, környezetbarát szemlélethez, amely az osztrák beutazás élénkítéséért felelős társaság számára most már az egyik legfontosabb szemponttá vált tevékenysége során.
Jelentős nyereséggel zárta az évet, és komoly vendégforgalommal nyitotta az új esztendőt a kénes gyógyvizéről ismert létesímény, amelyben jelentős fejlesztéseket is terveznek.
2022-ben 18,9 millió turistát és 104,8 millió vendégéjszakát regisztráltak Horvátországban, ami 2021-hez képest 37 százalékkal több vendéget és 25 százalékkal több vendégéjszakát jelent.