A régióban vizsgált országokhoz hasonlóan a magyaroknál is a tengerpart került első helyre, de sikeresek a koncert programok is, a fine dining élmény hátrébb szorul.
Tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint miatt – derül ki Bank360.hu elemzéséből.
Kimagasló a magyarok érdeklődése az ázsiai úticélok iránt: Thaiföldre nőtt meg legjobban a foglalások aránya, a Szaúd-Arábiába szóló repülőjegyekre pedig 14-szer többször kerestek rá idén az utazók, mint tavaly.
Minden negyedik magyar Ausztriába ment az idei télen pihenni vagy síelni a külföldre utazók közül – derül ki a Bank360.hu három hónap utasbiztosítási adatait elemző összegzéséből.
A szerdán rajtolt, év végéig zajló turisztikai kampányt negyedik éve hirdeti meg az önkormányzati egyesület, célja turistákat vonzani a szecessziós palotáiról híres partiumi városba.
Az úti cél Németország számára minden témában, minden területen kiemelten fontos a fenntarthatóság, és ebben úttörőnek számít az egész világ számára hangzott el az Utazás kiállításon.