A hazai szállodaberuházások helyzetét és jövőjét járta körbe a parázsvitát sem nélkülöző kerekasztal-beszélgetés elismert szállodai szakemberek részvételével a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének 57. közgyűlésén.
Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.
Közel 300-an vettek részt a közelmúltban a HOTCO-n, Közép-Kelet-Európa vezető szállodabefektetési konferenciáján, melyet idén először, öt sikeres budapesti alkalom után, Bécsben szerveztek meg.
Az Accent Hotel Management nyitja meg Budapest első Four Points by Sheraton szállodáját a Duna-parton, amely a Marriott International 30 márkájának egyikét képviseli.
A 45. Utazás kiállítás külföldi díszvendége Madagaszkár volt. A turizmusért felelős miniszterrel arról beszélgettünk, milyen pályára állítják a náluk még csak szárnyait bontogató turizmust.
Általában borászok kezdenek a vendéglátásba is belekóstolni, amikor a pincészetükhez kapcsolódva, idővel, kisebb-nagyobb szálláshelyet is biztosítanak vendégeiknek. Gottwald Szilárd esetében ez pont fordítva történt.
Két újabb neves nemzetközi hotelmárka, a voco és a Vignette Collection debütál a magyar piacon a BDPST Group és az InterContinental Hotels Group együttműködése eredményeként.