hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 115
#1
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-05-11

Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Pezsegj szabadon!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás élénkítése.

#2
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-03-18

Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatán nyertes Hilltop boredukációs kampányt indít az EU országaiban. 

#3
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-02-03

Állami cégek kampányt indítanak a farsangi sertéshúsfogyasztás népszerűsítésére.

#4
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-01-07

Alapanyag trendek 2021-ben a vendéglátásban.

#5
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2020-09-28

A GfK egyik nemzetközi kutatása szerint vásárláskor a fogyasztók nagy többsége a környezettudatos mentalitású gyártók termékeit előnyben részesíti.

#6
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2020-08-25

Hogyan jelenik meg a zöld szemlélet az ételrendelés során? 

#7
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2020-08-19

Egy kutatás szerint a mindennapos és a szabadidős célú utazások rendkívüli mértékben megnövelik a magyar családok karbonlábnyomát.

#8
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2020-07-16

Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Jó bor” elnevezésű kampánya, amely a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait segíti.

#9
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2020-06-25

A vendéglátóhelyek újranyitásakor kiemelt jelentősége van a jól megválasztott háttérzenének. A hazai dalszerzők ehhez nyújtanak segítséget a Zenéveljobb.hu oldallal.

(X)

#10
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2020-02-13

Sokkal kevesebbet, mint gondolnánk. Ez derült ki azon a sajtómegbeszélésen, amit február 13-án az Artisjus szervezett háttérzene témában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés