hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Pont itt 2011/04.
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2011-04-06

Az idén új megközelítésben folytatja a hazai fürdők értékelését célzó mystery shopping rovatát: 2011-ben havonta a fürdőüzemeltetés más-más szakterületét vizsgáljuk meg, szakemberek bevonásával. Érdemes lesz tehát idén is olvasni cikkeinket, hiszen nemcsak az értékelésben érintett fürdők, de mások számára is érdekes és hasznos információkat osztunk meg.

#2
Pont itt 2010/12.
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2010-12-10

Az EconoConsult mystery shopping rovata a hazai fürdőket vizsgálja, vendégszempontú megközelítésben: havonta három, különböző tematika szerint kiválasztott fürdőbe látogatnak el átlagos belföldi turistaként jellemezhető próbavásárlóink. Tapasztalataikról – amely kiterjed az utazás előtti információgyűjtéstől, a tartózkodás alatti élményeken át a fürdőhelyi környezet megítéléséig – strukturált kérdőívet töltenek ki. Rovatunk célja, hogy pillanatképet rögzítsen adott látogatás során szerzett egyéni benyomásokról, kizárólag a vendégek szemével.

#3
Pont itt 2010/10
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2010-10-10

Az Econo Consult mystery shopping rovata a hazai fürdőket vizsgálja, vendégszempontú megközelítésben: havonta három, különböző tematika szerint kiválasztott fürdőbe látogatnak el átlagos belföldi turistaként jellemezhető próbavásárlóink. Tapasztalataikról – amely kiterjed az utazás előtti információgyűjtéstől, a tartózkodás alatti élményeken át a fürdőhelyi környezet megítéléséig – strukturált kérdőívet töltenek ki. Rovatunk célja, hogy pillanatképet rögzítsen adott látogatás során szerzett egyéni benyomásokról, kizárólag a vendégek szemével.

#4
Pont itt 2010/09
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2010-09-10

Az mystery shopping rovata a hazai fürdőket vizsgálja, vendégszempontú megközelítésben: havonta három, különböző tematika szerint kiválasztott fürdőbe látogatnak el átlagos belföldi turistaként jellemezhető próbavásárlóink. Tapasztalataikról – amely kiterjed az utazás előtti információgyűjtéstől, a tartózkodás alatti élményeken át a fürdőhelyi környezet megítéléséig – strukturált kérdőívet töltenek ki. Rovatunk célja, hogy pillanatképet rögzítsen adott látogatás során szerzett egyéni benyomásokról, kizárólag a vendégek szemével.

#5
Pont itt 2010/06
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2010-06-10

Az EconoConsult mystery shopping rovata a hazai fürdőket vizsgálja, vendégszempontú megközelítésben. Ellentétben az eddigiekkel ebben a hónapban nem három fürdőt látogatott meg egy vendég, hanem három különböző célcsoport próbált ki egy komplexumot. Ennek oka, hogy szerettük volna kideríteni, vajon lehet-e egy fürdő több korosztálynak is egyformán kellemes élmény. Jelen számunkban egy fedett aquaparkot veszünk górcső alá. Tesztelőink továbbra is átlagos belföldi turistaként jellemezhető próbavásárlók. Tapasztalataikról – amely kiterjed az utazás előtti információgyűjtéstől a tartózkodás alatti élményeken át a fürdőhelyi környezet megítéléséig – strukturált kérdőívet töltenek ki. Rovatunk célja, hogy pillanatképet rögzítsen az adott látogatás során szerzett egyéni benyomásokról, kizárólag a vendégek szemével.

#6
Pont itt 2010/05
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2010-05-05
Az EconoConsult Mystery shopping rovata a hazai fürdőket vizsgálja, vendégszempontú megközelítésben: havonta három, különböző tematika szerint kiválasztott fürdőbe látogatnak el átlagos belföldi turistaként jellemezhető próbavásárlóink. Tapasztalataikról – amely kiterjed az utazás előtti információgyűjtéstől a tartózkodás alatti élményeken át a fürdőhelyi környezet megítéléséig – strukturált kérdőívet töltenek ki. Rovatunk célja, hogy pillanatképet rögzítsen az adott látogatás során szerzett egyéni benyomásokról, kizárólag a vendégek szemével.
#7
Pont itt 2010/04
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2010-04-23
Az EconoConsult új mystery shopping rovata a hazai fürdőket vizsgálja, vendégszempontú megközelítésben: havonta három, különböző tematika szerint kiválasztott fürdőbe látogatnak el átlagos belföldi turistaként jellemezhető próbavásárlóink. Tapasztalataikról – amelyek kiterjednek az utazás előtti információgyűjtéstől a tartózkodás alatti élményeken át a fürdőhelyi környezet megítéléséig – strukturált kérdőívet töltenek ki. Rovatunk célja, hogy pillanatképet rögzítsen az adott látogatás során szerzett egyéni benyomásokról, kizárólag a vendégek szemével. Rovatunk első számában három, önmagát családbarátként hirdető fürdőt keresett fel és próbált ki háromtagú családunk: a siófoki Galérius élményfürdőt, a debreceni Aquaticum élményfürdőt, valamint a tatabányai Gyémánt fürdőt. A 3,5 éves gyermekkel utazó szülők élményei a létesítmények családbarát jellegének erősítéséhez nyújthatnak hasznos észrevételeket. Jó hír a gyermekekkel utazóknak, hogy családunk meglehetősen elégedetten távozott mindhárom fürdőből. A végső értékelésben döntő szerepet játszott a gyermekbarát jelleg: még az egyébként kevésbé vonzónak talált fürdő megítélését is felfelé húzta a gyermekeknek nyújtott kínálat. Tanulság a gyermekes családokat célzó fürdők számára, hogy az attraktív medenceprogram vagy a sokszínű wellnesskínálat élményét is elhomályosítja a játszóház vagy a pelenkázó hiánya!
#8
Pont itt 2007/12
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2008-04-21
Az elmúlt hónapokban a már megszokott tesztsorozatunkat végeztük, ezúttal a SkyEurope légitársaság gépein. Párizsba és vissza Budapestre ugyanazzal a társasággal repült a teszteléssel megbízott munkatárs. Továbbra is a már ismert szempontokat figyeltük meg: személyzet hozzáállása, motiváltsága, a biztonsági előírások betartása, a repülőgép tisztasága, kényelmi szolgáltatásai, felszolgálás, az ételek minősége/mennyisége, leszállás utáni élmények, tapasztalatok. A járat Budapest–Párizs között 80 százalékos, míg a visszaúton csak 70 százalékos telítettségű volt. Tesztelőink az átlagos fogyasztó szemszögéből vizsgálták a szolgáltatásokat. Eredmények értékelése: nem az egyes cégek általános tevékenységét jellemzik, hanem az adott tesztelés tapasztalatait írják le. A felmérést segítő kérdések (amelyekre igen/nem válaszok lehetségesek) súlyozva vannak, így a százalékos eredményt (teljesítményt) ez alapján kapjuk meg. A pontozás (általános értékelés) eredményét a szubjektív értékelés adja meg, amely két részből áll: (1.) Általános értékelés, majd ugyanezen szempontok (2.) Fontosságát kell osztályozni 1–5-ig terjedő skálán.
#9
Pont itt 2007/09
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2008-04-02
A korábbiaktól eltérően ebben a hónapban csak egyetlen céget teszteltünk. Munkatársunk a Malév és az Alitalia közös járatszám alatt üzemelő járatán, az Alitalia repülőgépén utazott Milánóba, majd viszsza. Az oda- és visszautat egyaránt értékeltük.
#10
Pont itt 2007/07-08
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt mystery shopping
2007-10-22
A korábbiaktól eltérően ebben a hónapban csak egyetlen céget teszteltünk. Munkatársunk a Malév és az Alitalia közös járatszám alatt üzemelő járatán, az Alitalia repülőgépén utazott Milánóba, majd viszsza. Az oda- és visszautat egyaránt értékeltük.
hirdetés
hirdetés
hirdetés