Indul az Accor “A vendéglátás szíve” kampányának második évada , amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit Európa több pontjáról.
2022-ben már ismét jobban meg kell küzdeniük a vidéki magyar hoteleknek a hazai vendégekért, a budapesti szállodák ugyanakkor jelentősen profitálhatnak a visszatérő külföldi vendégekből.
A montreali Fairmont Queen Elizabeth szálloda olyan, mint a legtöbb amerikai vagy kanadai hasonló intézmény, de a 17. emeleten található lakosztálya igazi szenzáció.
Budapest egyik ikonikus helyszíne a 2021-ben történt újranyitása óta a pesti Belváros társasági életének új központja, miközben számos hazai és nemzetközi díjat is nyert.
Tízmillió dollárt oszt szét száz ember között az Airbnb, hogy segítsen megvalósítani „legőrültebb ötleteiket”, és soha nem látott, mesebeli helyekkel bővítse szálláshely-kínálatát.