hirdetés
hirdetés

A FlixMobility bekebelezte az amerikai Greyhoundot

A FlixMobility, a FlixBus és FlixTrain márkák globális mobilitási szolgáltatója megvásárolta a Greyhound Lines, Inc.-t, az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb távolsági buszos szolgáltatóját. A FlixMobility víziója, hogy könnyen használható, megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget biztosítson világszerte. A felvásárlással a vállalat újabb fontos lépést tesz ennek megvalósítása felé - tájékoztatta lapunkat a társaság.

hirdetés

A globális FlixBus hálózat több mint 2500 úti célt érint, az USA-n kívül még 36 országban, 400000 napi összeköttetést biztosít. A Greyhound jelenleg megközelítőleg 2400 úti célt köt össze Észak-Amerikában, közel 16 millió utast szállít évente.

A Greyhound felvásárlásával a FlixMobility jelentősen közelebb kerül víziójához, hogy a zöld és megfizethető utazást mindenki számára elérhetővé tegye.

„Az észak-amerikai ügyfelek egyre inkább keresik a megfizethető, kényelmes, okos és fenntartható mobilitási megoldásokat. Egy vonzó ajánlat jelentősen több utazót csábít a személyautókból a távolsági buszos közösségi mobilitás felé. A FlixBus és a Greyhound közösen ki fogja elégíteni a megnövekedett keresletet. Ahogy a vállalatunk folytatja a kilábalást a világjárványból, megismételjük majd a sikert, amit 37 országban elértünk innovatív és ügyfélközpontú szolgáltatásunkkal.” - mondta el André Schwämmlein, a FlixMobility alapítója és ügyvezető igazgatója.



„A hálózatunk folyamatos bővítése partnerek bevonásával és akvizíciókkal mindig szerves része volt a növekedési stratégiánknak, globális jelenlétünk építésének. A Greyhound megvásárlása hatalmas lépés előre, ami megerősíti a FlixBus pozícióját az USA-ban. A FlixBus és a Greyhound csapatainak közös víziója, hogy az okos, megfizethető és fenntartható mobilitás mindenki számára elérhetővé váljon.” – tette hozzá Jochen Engert, a FlixMobility alapítója és ügyvezető igazgatója.

Az elmúlt nyolc évben a FlixMobility jelentős sikereket ért el: a FlixBus Európa legnagyobb távolsági buszhálózata lett, csak 2019-ben több mint 62 millió embert juttatott el úti céljára. A Greyhound megvásárlása jelentős mérföldkő a vállalat globális terjeszkedési stratégiájában, a jövőbeli növekedés kritikus hajtóereje.

 A FlixBus USA 2018-ban indult, eleinte délnyugati desztinációkat kínált, mint például Los Angeles, Las Vegas vagy Phoenix. Azóta a vállalat kiterjesztette tevékenységét, így megkönnyítette az utazást további délnyugati, déli, északkeleti és a csendes-óceáni partvidék északnyugati régiójában lévő városok között.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk