hirdetés
hirdetés

World Class Award elismerést kapott a KLM

A holland királyi légitársaság újabb díjat kapott az utasélményt vizsgáló APEX szervezettől, ezúttal a World Class Award elismeréssel jutalmazták a fedélzeti szolgáltatásokat és az utasok kiszolgálását - tájékoztatta lapunkat a légitársaság.

hirdetés

Az APEX új alapítású díja a legnagyobb presztízsű, a szervezet által odaítélhető kitüntetés, és elsősorában az utasok biztonságáért tett intézkedéseket, a fenntarthatóságot és az általános kiszolgálást ismerik el.

Az elmúlt 20 hónapban az utasok számára a korábbiaktól eltérő szempontok lettek fontosak, elsősorban az egészségvédelem és a biztonság vált kiemelt területté az általános utasélmény mellett, illetve a fenntarthatóságra is az eddigieknél nagyobb figyelmet fordítanak. Az APEX a World Class Award díjjal azokat az intézkedéseket honorálja, amelyeket ezen területeken vezettek be a légitársaságok a közelmúltban. Természetesen továbbra is fontos szempont az elismerések odaítélésekor az utasok általános kiszolgálása, a kényelem, a catering és a személyzet teljesítménye.



Boet Kreiken, a KLM utasélményért felelős helyettes vezetője azt mondta, az elmúlt két évben mindent megtettek azért, hogy a rendkívüli helyzetben is tudjanak járatokat üzemeltetni, és mindezt biztonságos környezetben, fenntartható módon tegyék. „A tény, hogy az utasaik ilyen magasan értékelik ezeket az erőfeszítéseket, még büszkébbé tesz bennünket. Természetesen az is jogos elvárás, hogy minél zöldebben üzemeljünk. Ez a díj azonban mindenek előtt hatalmas elismerés minden munkavállalónk számára, akik ugyanolyan lelkesedéssel és elszántsággal dolgoztak ezekben a rendkívül nehéz hónapokban is, mint korábban. Számukra ösztönzőleg hat ez az elismerés, mert azt is mutatja, hogy munkájukat érdemes a jövőben is úgy végezni, ahogy eddig.

Az APEX a világ legnagyobb olyan nemzetközi légiközlekedési szervezete, amely az utasélményt méri és elemzi, ehhez a korábbiaktól eltérő, több adaton alapuló módszert vezetett be. A World Class Award elismerést idén adták át először, a KLM mellett a Singapore Airlines, a Japan Airlines, az Emirates, a Saudia, a Qatar Airways és a Turkish Airlines szolgáltatását látták a legjobbnak a szakemberek.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés