hirdetés
hirdetés

A turizmus is profitál az oltáslottóból Ausztriában

A nyereményt a szerencsések vásárlási utalvány formájában kapják meg, amelyeket ausztriai vállalkozásoknál: többek között szállodákban, éttermekben és kereskedelmi egységekben lehet majd beváltani.

hirdetés

Ausztriában a 18 év feletti lakosok számára február elsejétől általánosan kötelezővé teszik a koronavírus elleni védőoltást. Az oltási kötelezettség ellenőrzését és a mulasztások szankcionálását azonban csak március 15-től tervezik szigorúbban érvényesíteni. Ugyannettől az időponttól kezdve az oltási kedv növelése érdekében "oltáslottót" indít a kormány, amely "játék" szerencsés nyertesei 500 eurós nyereményben részesülhetnek. A tervek szerit átlagosan minden 10-dik felvett oltásért jár a nyeremény. Minden oltás számít alapon a sorsoláson a már beoltottak és a frissen beoltottak egyaránt részt vehetnek. Aki háromszor van beoltva, annak háromszor nagyobb lesz az esélye, hogy kisorsolják, s szerencsés esetben akár háromszor is nyerhet. Az akciókkal a lakosság átoltottsági rátájának további növelését kívánják elérni - írja a GD Consulting.

A nyereményt a szerencsések vásárlási utalvány formájában kapják meg, amelyeket ausztriai vállalkozásoknál: többek között szállodákban, éttermekben és kereskedelmi egységekben lehet majd beváltani. Az oltáslottóra Karl Nehammer kancellár tájékoztatása szerint 1 milliárd eurót különítenek el a szövetségi költségvetésben. További 400 millió eurós kerettel a helyi önkormányzatokat is ösztönzik, hogy fokozzák a településeiken az oltási kampányokat. A lakosság, 75-, 85- és 90 százalékos átoltási rátájának elérése esetén lakosságszám-arányosan plusz "jutalom" forrásban részesítik az adott települést, várost. Az így kapott pótlólagos forrást az önkormányzatok saját területükön fejlesztési célokra szabadon használhatják fel.

Ausztriában a beadott COVID-19 elleni oltások száma január közepén: 6,7 millió, ebből a második emlékeztető oltást is megkapott egyének száma: 6,3 millió volt. A harmadik oltást is felvettek száma 4,2 milliót tett ki.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk