hirdetés
hirdetés

Az osztrák utaztatók egyelőre nem érzik a háborús helyzetet

Az utazási foglalások számában még nem érezhető negatív trend, egyelőre töretlen az osztrákok utazási kedve – nyilatkozta az ORF közszolgálati adónak Eva Buzzi, az osztrák utazási irodákat tömörítő Österreichische Reiseverband (ÖRV) elnöke - írja a GD Consulting.

hirdetés

Az ÖRV tagság visszajelzései alapján idén Görögország, Spanyolország és Olaszország a sláger, a március elejétől megindult foglalások nagyon bíztatóak, egyes irodák esetében a volumen már megegyezik a rekordévnek számító 2019-es év hasonló időszakában rögzített foglalásállománnyal. A kereslet alapján nagy visszatérőnek ígérkezik az USA, mint nyaralási célország, amely a foglalások alapján igencsak népszerű a nyári körutazást tervezők körében.

Fotó: Depositphotos
Fotó: Depositphotos
 

Eva Buzzi tájékoztatás szerint az ukrajnai háborúnak rövidtávon még nincs kihatása a foglalásokra, hogy ez így marad-e, természetesen „nagyban függ a helyzet alakulásától”. A magas üzemanyagárak miatt ugyanakkor jelentősebb drágulás nem kerülhető el az utaztatási szektorban, az ÖRV elnökének véleménye szerint a repülős utakat tervezők számíthatnak komolyabb felárra a kerozin magas világpiaci ára miatt. Az AUA osztrák színek alatt üzemelő légitársasághoz beérkező jegyvásárlások - a március elején a járványügyi korlátozások eltörlésének hatásra - „kilőttek”, és azóta is tartja magát a megnövekedett kereslet. Az elmúlt két hétben 600 ezret is meghaladta az AUA járataira értékesített repülőjegyek száma.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk