hirdetés
hirdetés

Sikeres téli szezonban bíznak a francia szakemberek

Bár a téli sportok hazai kedvelői közül relatíve kevesen utaznak Franciaországba, a szerdai workshopon Magyarországra érkező francia utazási irodák, szállodák és turisztikai szervezetek szerint idén is élénk a magyar érdeklődés síterepeik iránt – hangzott el a Hotel Kozmoban rendezett workshopon.

hirdetés

Az eseményen részt vett Solenne Morel, az Atout France ausztriai és közép-európai helyettes igazgatója, valamint Dagmar Grzeja területi marketing vezető is.

A Provence-Alpes-Côte d´Azur regionális turisztikai vezetője, valamint Alpe d'Huez, valamint Les Deux Alpes, Auron & Isola 2000, a Les Menuires, Serre Chevalier, les Sybelles, Labellemontagne, Skiset, Vacancéole turisztikai irodák Magyarországra látogató képviselői szerint a téli sportok egyre jelentősebb vonzerőt játszanak a francia idegenforgalomban.

Kisebb-nagyobb panziók, apartmanok és luxus szállodák, különféle árszinteken, egyaránt várják a vendégeket, főleg a fiatalokra és a gyermekkel érkező családokra gondolva - ezt minden résztvevő kiemelte.

Ami a foglalásokat illeti, a Magyarországon két házzal is jelenlévő, praktikus, kényelmes, fiatalos szobákat kínáló BB Hôtels, valamint a Fabulous Hotels, és a SBM Monte Carlo szakemberei jöttek el Budapestre, bemutatva szálláshelyeiket. A nizzai reptér ezektől 1-2 órányi távolságra található, ahonnan shuttle buszokat is indítanak, kedvezményes áron.

Depositphotos
Depositphotos

Az utóbbi két és fél év a francia utazási szektort is megviselte, de még így is a világ legnépszerűbb úti célja maradt: tavaly mintegy 45 millió látogatót fogadtak, ez egyébként a fele a szokásos éves látogatói számnak, de a járványhoz képest ez is szép eredmény.

Amint az a nyáron a nagykövetségen rendezett workshopon elhangzott, a francia államigazgatás nagy mértékben támogatja a szektort, hogy megőrizhesse vezető turisztikai pozícióját, egyben erős hangsúlyt fektessen a fenntartható turizmusra.

A járvány ideje alatt arra is volt idő, hogy újragondolják az ország turisztikai adottságainak sorrendjét és a marketing politikát, amelyre több országban is volt példa.

Tavaly mutatták be a Destination France-t, a turizmus újraindítását és átalakítását célzó tervet, amely 1,9 milliárd eurós költségvetéssel rendelkezik. Azontúl, hogy fejlesztik a turisztikai szolgáltatásokat és új látnivalókat vonnak be, szeretnék a szektor vonzerejét növelni az álláskeresők körében, mivel nagy a munkaerőhiány.

A távlati terv, ahogyan az a nyári workshopon elhangzott, hogy Franciaország 2030-ra a fenntartható és a kerékpáros turizmus első számú célpontjává váljon, és erre jelentős központi forrást biztosítanak.

Elek Lenke

Laptestvérünk, a Privátbankár

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk