Neves előadókkal és merőben új személettel összeállított képzési tematikával, konferencia keretében mutatkozott be a Corvinuson a Marketing és Média Intézeten belül most induló központ. Nem túlzás, aki meghatározó ebben a szegmensben, ott volt az „Attrakciófejlesztés és kreativitás szerepe a kulturális turizmusban” című teltházas rendezvényen, június 13-án.
A hagyományos értelemben vett „szolgáltatás” szót, illetve annak jelentését jobb, ha egy kicsit továbbgondoljuk. Mivel érik el a legmenőbb szálláshelyek azt, hogy vendégeikben valami többet, személyesebbet nyújtva, nem csak szolgáltatva, kialakuljon egyfajta kötődés? Most akkor hogy is van ez, fel kell frissíteni szótárainkat?
Az alábbi kedvcsináló sorokkal olvasóinkat is várjuk a 2016. október 7-én rendezendő szakmai könyvbemutatóra, mely során újabb betekintést nyerhetnek a fesztiválok világába mind elméleti, mind gyakorlati szempontból. A Fesztiválturizmus című szakkönyv a fesztivál és a turizmus kölcsönhatását vizsgálja: kitérve többek között a kínálati-keresleti piacokra, a gazdasági, társadalmi és környezeti hatásokra, vagy akár a szervezési szempontokra. A kötet a 2014-ben megjelent kulturális turizmus témájú könyv folytatásaként kerül hamarosan az önök kezébe.
A minap új profilképet kapott a Magyar Turisztikai Ügynökség magyar és angol nyelvű Facebook-oldala. A két kép alapján akár azt is gondolhatnánk, hogy arculatváltásra készül a nemzeti turisztikaimarketing-szervezet. Erről azonban nincs szó, válaszolták kérdésünkre.
Nemrégiben adta közzé a madridi székhelyű, nemzetközi elismertségű Bloom Consulting legfrissebb, a világ 180 országára kiterjedő turisztikai országmárka-vizsgálatát. Hazánk a kutatás szerint a 43. a márka erősségét tekintve a világon, Európában pedig a 20. helyen áll. Ezzel két helyet vesztett az egy évvel ezelőtti pozíciójából. Nem egyedülálló a magyar pozícióvesztés, a legtöbb európai és amerikai ország rontott, míg az ázsiai és afrikai úti célok java része javított az egy évvel ezelőtti helyezésén.
A közösségi gazdaság gőzerővel terjed Magyarországon. A szállásfoglalásban, a helyi és helyközi közlekedésben elképesztő tempóban nyernek maguknak piacot idehaza is ezek a vállalkozások, ugyanakkor komoly viták kísérik megjelenésüket, mivel a hagyományos turisztikai szolgáltatók és közvetítők – érthető módon – nem nézik jó szemmel a torta újraszeletelését.
Exkluzív beszélgetés keretében – kapcsolódva a Turizmus Világnapjához is – fogadta lapunk munkatársát Glattfelder Béla gazdaságszabályozásért felelős államtitkár, aki a turizmus területét is irányítja.
Kerekasztal beszélgetést szervezett a Magyar Telekom a közösségi gazdaságról, arról, hogy milyen trendekkel találkozhatunk ma – és már nem csak a saját kanapéjukat egyre nagyobb számban szállásként kínálók jelenségével, hanem a megosztás további modelljeivel is foglalkozott.
Az olaszországi Velencében működő Trivenetói olasz-magyar Kulturális Társaság elnökének, valamint a Közép-Európai Club Pannonia Közhasznú Egyesület Európa Park Tagozat igazgatójának kézjegye szerepel azon a szerződésen, amely augusztus 18-ától a Velencei-tó 50 km sugarú térségének hazai turisztikai kínálatát is népszerűsíti Olaszországban.
Pest Megye Önkormányzata és a Magyar Limes Szövetség, mint stratégiai partnerek, előkészítő munkát kezdeményeztek július 30-án, az Önkormányzat dísztermében.
Budapesten, a Művészetek Palotájában került megrendezésre július 9-én a főváros és az ország kulturális turisztikai kínálatával, illetve az együttműködés kereteivel foglalkozó szakmai előadás és fórum, amelyet az elképzelések szerint rendszeresen megrendeznek majd a jövőben.
Májusi közgyűlésén új elnököt választott a Magyar TDM Szövetség. Semsei Sándor a magyar turizmus versenyképességének megőrzése érdekében legfontosabb feladatnak a turizmusirányítási rendszer térségi alapú újraszervezését, azaz a TDM szervezeti rendszer jogszabályi alapjainak megteremtését tartja.
„Auf nach Ungarn!” – szólt a meghívó a Graz főterén, június 26-28-ig tartó kulturális-turisztikai napokra, amelyen kézművesek serege, borászok, turisztikai régiók, kistermelők, valamint előadóművészek jelentek meg.
Június 24-én, kedden tartotta harmincadik összejövetelét a Hospitality Sales and Marketing (HSM) Szakmai Baráti Kör, ezúttal a margitszigeti Bringóvárban. A hagyományokhoz híven, az elmúlt évihez hasonlóan, most is volt bringózás, szigetfelfedező kalandjáték és előadások, sőt a meglepetés sem maradt el.
A 23 éves Dobos Judit annak a pályázatnak a nyertese, amelyet a Magyar Turizmus Zrt., az Index és a Travelo hirdetett meg. Közel nyolcvan amatőr kisfilm érkezett, és bizony nem volt könnyű dolga a zsűrinek, amikor odaítélte a felhőtlen, 10 hetes, a teljes országot bejáró, kalandokkal és kihívásokkal teli programot a debreceni születésű lánynak.
A talán kicsit elfeledett, de most új erőre kapó Észak-Magyarországon páratlan és sokszor érintetlen természetben, aktívan relaxálhatunk, megízlelve azt a sok csodát, természetes gyógyító erőt, amelyet a vizek, a levegő, valamint a föld mélye rejt.
A Hospitality Sales and Marketing Szakmai Baráti Kör (HSM) kedden este tartotta júniusi összejövetelét, amelynek ezúttal nem valamelyik rangos szálloda, hanem a szakma által sem eléggé ismert Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum színházterme adott otthont.
A XI. Országos TDM Konferencia online kommunikációval és online kutatással foglalkozó szekciója boncolgatta a kérdést. Nagyító alá kerültek a hazai szervezetek webes felületei, az elemzések és az összefüggések nyomán viszont konkrét stratégiai útmutatót is kapott a hallgatóság.
A IV. Magyar Világtalálkozó keretében szakmai tanácskozást szervezett a Nemzetstratégiai Kutatóintézet és a Közép-Európai Club Pannonia Közhasznú Egyesület 2014. május 22-én, két helyszínen, a Duna Palotában, illetve a Thomas Hotelben.
Május 20-án a Hotel Benczúr adott otthont a Turizmus Akadémiának, amelyen a Turizmus Trend szervezésében az online világ elismert tekintélyei avatták be a teltházas rendezvény résztvevőit a legújabb technikák, eszközök és módszerek ismeretébe.
A Decanter Magazinban szólt korábban erről Michael Broadbent is, aki egyszerűen csak úgy foglalta össze a most előlépő új márkát, hogy a cabernet franc Villányban találta meg szellemi otthonát. A SODA Group teljesen új szemléletével, mint kommunikációs ügynökségi csoport vezeti be a villányi borászok közös nevezőjeként megszületett Villányi Franc márkát, amely nem egy pincéhez köthető, hanem az egész borvidék sajátja.
Sikeresnek bizonyult a Balaton körüli TDM-szervezetek és a Magyar Turizmus Zrt. hagyományteremtő közös tónyitó kampánya május 1-11. között. A cél az aktív ajánlatokkal teli tavaszi időszak népszerűsítése volt.
A XXI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál keretében mutatta be a Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó által megjelentetett kötetet a szerkesztő, Jászberényi Melinda, a Budapesti Corvinus Egyetem docense. Az Millenárison megrendezett eseményre a szerzők közül többen is eljöttek, sőt izgalmas mini-előadásokkal fokozták az érdeklődést a témák iránt, amelyek a kulturális turizmus jelenségeit és lehetőségeit elemezték.
A KultUnio Alapítvány szervezésében, a Visegrádi Alap támogatásával 2014. április 11-13. között került megrendezésre a Közép-Európa Öröksége elnevezésű nemzetközi szintű szakmai konferencia, amelynek központi kérdése a belvárosok fejlesztése volt.
Április elsején tartotta sorrendben a 28. összejövetelét a HSM Szakmai Baráti Kör. Mint arról rendszeresen beszámolunk, a nagyjából havonta megrendezésre kerülő találkozókat Juhász István indította el, majd adta át a feladatot tavaly ősszel a Bózsik-Hornyik-Bódis szervező-hármasnak.
Az idei nyári szezon előtt is több újdonsággal rukkol elő a Svájci Idegenforgalmi Hivatal, tájékoztatott Urs Weber, Magyarország és Ausztria piacaiért felelős vezető pénteken, a városligeti Robinson Étteremben tartott tartalmas prezentációjában.
A világ száz legveszélyeztetettebb műemlék épületének listájáról április 4-én lekerült a Várkert Bazár, amelynek első felújítási üteme lezárult, és egyes részei már látogathatók.
A világ száz legveszélyeztetettebb műemlék-épületeinek listájáról április 4-én lekerült a Várkert Bazár, amelynek első felújítási üteme az országgyűlési választást megelőző napokban zárult és a nagyszabású Ybl-megemlékezések keretében, bizonyos alapfunkciót tekintve már látogatható is. Ybl Miklóst méltán nevezik a nemzet építészének, és most, születésének 200. évfordulójára, végre elkészült az évtizedek óta hányattatott sorsú Duna-parti komplexum rekonstrukciója.
A világ száz legveszélyeztetettebb műemlék-épületeinek listájáról április 4-én lekerülhet a Várkert Bazár, amelynek elő felújítási üteme az országgyűlési választást megelőző napokban zárul és nagyszabású Ybl-megemlékezések keretében, bizonyos alapfunkciót tekintve már látogatható is lesz.
Konferencia és konzultáció keretében látta vendégül a szakmát Az Utazó. A Boscolo Budapest Event Palace február 18.-án szakmai díjátadónak, nagyberuházások áttekintésének, szálloda-szakmai évértékelőnek és a trendek ismertetésének adott otthont.
A cukrászat nehéz szakma. Grammok, cseppnyi hozzátevők, perctöredékek döntik el, jó lesz-e a végeredmény. Egy rendszer létrehozása, működtetése, bármennyire is sok összetevőből épül fel, a cukrászatnál egyszerűbb. Arány, egyensúly, megfelelő összetevők és egy működőképes recept.
Az idei évtől mind a Budapesti Tavaszi, mind az Őszi Fesztivál (Café Budapest) új struktúrában működik: a kormányzat és a főváros közös szerepvállalásával, a korábbi büdzsé négyszereséből. Jövőre viszont egy hónappal később, csak áprilisban kezdődik a BTF.
Nemzetközi TDM-konferenciát rendeztek januárban Balatonfüreden. Az eseményen kiderült, hogy a hazai desztinációmenedzsment-rendszer nagy utat tett meg, most azonban válaszút előtt áll.
Január 9-10-én rendezik színvonalas, vezető magyar és osztrák szakemberek előadásával konferenciájukat a hazai TDM szervezetek a Magyar tenger északi partján. A hazai TDM-rendszer most válaszút előtt áll, ugyanakkor újabb nagy ugrásra készül.
Az augusztusi kormányhatározat értelmében, 2014-től mind a Budapesti Tavaszi, mind az Őszi Fesztivál új működési struktúrában szervezi a munkát, pénzügyileg stabil alapokon, a kormányzat valamint a Főváros együttes és jelentősebb szerepvállalásával, a korábbi büdzsé négyszereséből.
Magyarország legnagyobb szállásfoglaló portálja, a Szallas.hu táncos gálaműsor keretében adta át az Év Szállása és az Év Turisztikai Települése díjakat november 28-án az Orfeum Mulatóban.
TÁJPONT: egységes megjelenésű turisztikai információs pontok címmel hirdette meg nyílt pályázatát és értékelte a műveket a Magyar Művészeti Akadémia Építőművészeti Tagozata.
Magyarország legnagyobb szállásfoglaló portálja, a szallas.hu kiemelt partnertalálkozóján, táncos gálaműsor keretében adták át az Év Szállása és az Év Turisztikai Települése díjakat november 28-án, az Orfeum Mulatóban.
Kincses Márk angol nyelvű prezentációjában mutatta be azt a kommunikációs keretrendszert, amely eszköztárként szolgál a jövőben a külképviseletek és az országot népszerűsítő társ-szervezetek számára.
A Magyar Turizmus Zrt. Nyílt Napján a helyi termékek gasztronómiában és turizmusban betöltött szerepéről is zajlott kerekasztal beszélgetés, amelyen Dr. Simon Péter, az AMC vezérigazgató-helyettese, Békési Zoltán, a Békési Pálinka tulajdonosa, Klauser Róbert, az AQUA Kft. kereskedelmi vezetője és Tihanyi Ferenc, a Danubius Zrt. beszerzési igazgatója osztották meg tapasztalataikat.
A Hospitality Sales and Marketing Szakmai Baráti kör november 25.-én, hétfőn tartotta sorrendben a 26., rövid szünet után a második találkozóját az Achat Premium Hotel konferenciatermében.
Vendégeink biztonsága, illetve az esetleges incidensek megelőzése kulcskérdés. Az European Conference on Safety and Prevention (ECSP) november 19-i rendezvénye elsőként hívta össze a turisztikai szakma és a kapcsolódó területek képviselőit.
A hazánkba látogató vendégek biztonsága, az incidensek megelőzése kulcskérdés a turisztikai ágazat számára. Az European Conference on Safety and Prevention (ECSP) november 19-i budapesti rendezvénye elsőként hívta össze a turisztikai szakma és a kapcsolódó területek képviselőit.
A Hospitality Sales and Marketing Szakmai Baráti kör november 12.-én, kedden tartotta rövid szünet után, újabb találkozóját a zsúfolásig megtelt Zara Hotel előadótermében, melynek keretében Juhász István korábbi szervező átadta a stafétát az új brigádnak.
Reméljük, a turisták figyelmét is legalább annyira felkelti a legfrissebb Magyarország-imázsfilm, mint a témában a napokban megnyilatkozó több tucat szakemberét. Kritikus, egymással is vitázó véleményüket most csokorba gyűjtve adjuk közre.
Kiemelkedő esemény a hazai turizmus-szervezés terén a turisztikai desztináció menedzsment cégek működését reprezentáló, elemző és összegző konferencia, amelyet a helyi és térségi szervezetek mellett, kiemelkedő figyelemmel és részvétellel kísért számos döntéshozó is.
Megkezdődött Budapesten a vizes csúcstalálkozó, amelyet a magyar kormány, az ENSZ és a Víz Világtanács együttműködésében rendeznek meg a Millenárison, mintegy 3000 résztvevővel, köztük Ban Ki Mun, ENSZ főtitkár és más magas rangú nemzetközi szakember, tisztségviselő, és kormánytag részvételével.
Talán mindannyian fel tudjuk idézni a jópár évtizede oly népszerű Sárvári termál-kristály reklámot, amely akkor igencsak megalapozta a fürdő hírnevét. Annál is inkább helytálló ez az állítás, mert a régiónk egészségturisztikai szereplői október 3—5-ig egy nemzetközi spa üzletember találkozón vettek részt, amelynek ötödik alkalommal, Szlovénia után először, a magyar város adott otthont.
A Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezésére, idén harmadik alkalommal ünnepeljük a Turizmus Világnapját hazánkban. A nagyszabású vendégbarát akció célja az, hogy a lakosság és a szakma figyelme a vendégszeretetre fókuszáljon és folytatódjon az a szemléletváltás, szemléletformálás, amelyik révén pozitív lehet már az első benyomás is.
Székesfehérváron ült össze szeptember 24-én a Hungarikum Bizottság és döntött azokról az előterjesztésekről, amelyek a hungarikumok és a magyar értékek tárát újabb kincseinkkel gyarapítja és elfogadásra került a Hungarikum védjegy is.
A Vidékfejlesztési Minisztérium Hungarikum Bizottság Titkársága az OMÉK nyitónapján, ismét megragadta az alkalmat, hogy a Magyar Értéktár, a Nemzeti Értékeink és a Hungarikumok témában tájékoztassa a szakmát a legutóbbi lépésekről, a munkaszervezésről, a különösen aktív megyékben és városokban, sőt a határon túl is elindult gyűjtő és rendszerező munkáról. A rendezvényen felszólaló Lezsák Sándor, a hungarikum-mozgalom szülőatyja, az Országgyűlés alelnöke úgy fogalmazott, hogy az alulról jövő minősítési szisztéma lényege nem más, mint az, hogy a sikerélményt, és ezzel az önbizalmat adja vissza az embereknek.
2017-re ötven repülőgépből álló flotta, ferihegyi gyűjtő-elosztó pont, interkontinentális járatok, több száz alkalmazott és beszállítói hálózat – nagyszabású tervekkel indul az új magyar légitársaság, a közel-keleti befektetői háttérrel rendelkező Sólyom Airways.
Számos kérdés és napirendi pont közül, a turizmus szakmát talán leginkább foglalkoztató Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) jövője körüli találgatásokra adott választ a főváros évadnyitó közgyűlése.
A budapesti Műjégpálya dísztermében hétfő délelőtt, ezúttal nem maga a légitársaság, hanem azt kiszolgáló, annak zavartalan és üzemszerű működését biztosító holding, a Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Kft. mutatkozott be a nyilvánosság előtt.
Ahol a sivatagi forróság végeláthatatlan, élettelen homokhegyei és a Vörös-tenger simogató hullámai találkoznak, egy darabka paradicsom született. A Hurghada közelében fekvő El-Gounán az őszinte vendégszeretet a legtermészetesebb viselkedési forma.
Gyulán mindennap varázslatos hangulat uralkodik. A város nyugalmat, osztrák mércével is kiemelkedő tisztaságot, ápoltságot és egészséget sugároz mediterrán hangulatú korzójával, szökőkútjaival, árnyas parkjaival. Egész évben pezsgő kulturális kínálatot nyújt a település, amelynek várszínháza az idén 50. jubileumi évadát ünnepli.
Sajtótájékoztatón ismertette a koncepció és a beruházás legfontosabb elemeit az új Erzsébet téri Kulturális Központ és Park létrehozásáért felelős miniszteri biztos július 4-én koradélután az Akvárium Klubban. Dr. Guller Zoltán a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumban az Erzsébet-program végrehajtásának kormányzati összehangolásáért felel, mint miniszteri biztos, míg a nagy médiaérdeklődés mellett megrendezett tájékoztatón megjelent Ondraschek Iván a fejlesztés szóvivőjeként, Muraközy Péter pedig az Akvárium Klub vezető programszervezőjeként tette hozzá a legfontosabb tudnivalókat a beszámolóhoz.
A harminc szerző együttes alkotását, a „Hollókő öröksége” címmel megjelent kötetet június 24.-én mutatták be az alkotók és a falu örökségvédelmén dolgozó szakemberek a FUGA nagytermében. A hihetetlen precizitással és korabeli képanyaggal összeállított, NKA-támogatásban megszülető ICOMOS-kiadvány nem egyszerűen csak egy könyv, amely 282 oldalon, 34 tanulmányban eleveníti fel a műemlékesek és a falu lakosságának együttes értékmentő munkáját, annál jóval több, hiszen ahogy hallhattuk a bemutatón: ez a falu egy egész világ!
Mi is az a hungarikum? Milyen értékek mentén lehet definiálni kimagasló nemzeti teljesítményeinket? Van-e konkrét lehetőség a kimozdulásra, hogy végre egyértelmű legyen a hungarikummá történő minősítés rendszere? Ezekre kereste a választ a Pest Megyei Kormányhivatal Kossuth Lajos dísztermében megrendezett előadás-sorozat és fórum a Hungarikum Szövetség szervezésében.
Egyedülálló rendezvényen mutatkozott be 2013. június 25-én, ezúttal nem csak az egyre nagyobb ismertségnek örvendő Hungary NEXT ország-márka-műhely, hanem azon három alappillérként is meghatározott terület, amelyek egyre inkább építőelemei kell, hogy legyenek az új és versenyképes turisztikai országmárkánknak. A vezető magyar brand-ek, a magyar termékek és a hungarikumok turizmust, illetve egymást erősítő, de még igen kis mértékben kihasznált kölcsönös előnyeiről tehettek fel kérdéseket az érdeklődők a már hagyományosan e témájú rendezvényeknek otthont adó Benczúr Hotelben, vagy előzetesen a közösségi oldalakon. Az előadók, ifjabbak és tapasztaltabbak, közösen keresték a szinergiákat, és egy valamit biztosan mindenki hazavitt magával, ami nem más, mint az együttgondolkodás, a kulturált párbeszéd és szakmai vita igénye és eredményessége, amely a Dr. Lengyel Márton fővédnökségével megvalósult nyílt napot is jellemezte.
Svájc kis területen hihetetlenül sokat nyújt: a táj, a kultúra és az éghajlat is igen változatos, a helybeliek kedvessége, vendégszeretete, pontossága és lelkesedése pedig olyan felfedezőúttá varázsolja nyaralásunkat, amely az idelátogató valamennyi érzékére hat.
Április végétől május végéig, szinte egymást követően, több fórumon is előkerül az országimázs téma, ami azt jelzi, hogy elengedhetetlenül szükségessé vált egy hiteles Magyarország-kép és üzenet megfogalmazása. A most megrendezett III. Országimázs konferencia, majd a májusi Hungarikum-reggeli, végül a Nyíregyházi Országos TDM Konferencia is ezt a témát igyekszik a legteljesebben áttekinteni. Összeállításunkban beszámolunk magáról a konferenciáról, újra felelevenítjük a közelmúltban kapott számos szakmai elismerést, számba vesszük a kitörési lehetőségeket, de nem hallgatjuk el azokat a területeket, ahol bizony a visszaesés vagy a versenyképtelenség látható jelei mutatkoznak meg.
A Rudas Gyógyfürdő megújításával egyik jelentős turisztikai és kulturális kincsünk megőrzéséhez is hozzájárul a főváros, hiszen a törökfürdő fejlesztése során a múlt értékeinek továbbvitelét tartják szem előtt, ám a jövő technológiájával szerelik fel a létesítményt.
Nagyot gondoltak a Városliget ma is meghatározó kulturális intézményeinek vezetői, igaz, ezt már megszokhattuk, hiszen rendre olyan fejlesztés-ötletekkel rukkolnak elő, amelyek nem pusztán intézményeik, és végső soron az oda látogatók érdeke, hanem fővárosi, országos és európai szinten is jegyezhető, ikonikus jelleggel bírnak.
Már az első, Corvinuson megrendezett „Made in Hungary”, első Országimázs Konferencia is felszínre hozott jó pár alapkérdést, amelyre választ a második rendezvény sem adott igazán 2012. november végén. Mi több, arra indított jó pár turizmusban dolgozó és kreatív szakembert, hogy a minduntalan csak problémákat soroló hivatalos szervezetek képviselői mellett, velük akár együttműködve, mostmár, akár egyéni vállalásokkal és saját eszközökkel is, civilként, összefogva az érintetteket, kész programot alkossanak egy életképes, valódi, ütős és versenyképes Magyarország márka megalkotásáért.
A Duna-parti 2-es villamos bekerült a világ tíz legszebb villamosvonala közé. A National Geographic Életre szóló utazások című könyvében megjelent tízes listán Budapest legszebb viszonylatát hetedikként sorlják, megelőzve a híres lisszaboni, berlini és amszterdami vonalakat is, így a legjobb európai járat címet is magáénak tudhatja. Különös büszkeséggel és örömmel tölt el bennünket ez az előkelő helyezés, amelynek még nagyobb rangot ad az, hogy ebben az évben ünnepeli a főváros a budapesti villamos- és HÉV-közlekedés 125. évfordulóját.
A Budapest első kerületében, az Ybl Miklós téren álló Várbazár, hivatalosan Várkert Bazár, kiemelt műemlék, a Világörökség része. A több mint harminc éve pusztuló, magára hagyott épületegyüttes és környéke a főváros új ékessége lesz. A felújítás után kiállítótér, galériák, látványműhely, előadóterem, étterem, kávéház és magas minőségű magyar termékeket kínáló üzletek várják majd a látogatókat. A tervek jól átgondolt megoldásokról árulkodnak, hiszen az épületegyüttes hasznosítási tervei és a műemléki szempontok egyaránt érvényesülnek. Az ütemterv szerint 2014-ben készül el a felújított a Bazár.
A Fővárosi Önkormányzat nemrég vette birtokba a CET épületét, miután a kivitelezők a Fővárosi Ítélőtábla döntése alapján átadták a fővárosnak. Az épületet Budapest új jelképeként képzeli el a városvezetés, úgy, hogy a hangsúlyok változnak, de a már aláirt bérleti szerződések érvényben maradnak. Ez az épület minden, ami Budapestben nagyszerű: egyszerre építészet, gasztronómia, kultúra, design, művészet, régi és új, nosztalgia és innováció egyben.