hirdetés
hirdetés

125 éves a Kempinski Hotels

Európa legrégebbi luxusszálloda-csoportja jubileumi weboldallal és a 125. évfordulóra összeállított kedvezményes ajánlatokkal ünnepli születésnapját - tájékoztatta lapunkat a Kempinski Hotel Corvinus Budapest.

hirdetés

Az idei év igazi mérföldkő a  Kempinski Hotels életében. 1897-ben egy családi kézben lévő borkereskedéssel és étteremmel kezdődött a cég története, s a Kempinski ma már 80 elegáns hotelből, üdülőszállodából és luxus apartmanokból álló portfóliót kezel a világ 34 országában. Több kontinensen - Brazíliától Pekingig -, további 26 projekt áll fejlesztés alatt.

 



A jubileum kapcsán, április 5-én indított weboldal bemutatja az évfordulóra összeállított különleges ajánlatok gyűjteményét, amelyek 2022.szeptember 31-ig akár 25%-os kedvezményt is tartalmaznak, rugalmas lemondási feltételek mellett. A weboldal kiemeli a Kempinski történetének néhány emlékezetes pillanatát, és bemutatja azokat a munkatársakat, akik ma folytatják a 125 éve kezdődött hagyományokat.
                 
“A Kempinski a kezdetek óta nagy megbecsülésnek örvend. A vendéglátásban eltöltött 125 év eredményeképpen ez a hírnév ott él minden munkatársunkban, több mint 130 nemzet szülötteiben, akik fáradhatatlanul törekednek arra, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsák vendégeinknek.” – mondta Bernold Schroeder, a Kempinski Hotels S.A. vezérigazgatója, a Kempinski AG igazgatótanácsának elnöke.

„Elhivatott munkatársainknak köszönhetjük, hogy  nagyszerű szolgáltatásokkal várjuk vendégeinket, és kollégáink szenvedélye a záloga annak, hogy a következő 125 évben is folytatódhasson  a legenda.

A Kempinski története röviden

Berthold Kempinski borkereskedő és vendéglős a cég 1897-es megalapításakor elkötelezte magát a magas színvonalú vendéglátás mellett. Berlini éttermei a városban a legnépszerűbbek közé tartoztak és a Kempinski név már ismert és kedvelt volt, amikor a cég a szállodaiparban is érdekeltségeket szerzett.

A Kempinski a következő néhány évtizedben folyamatosan terjeszkedett, először Németországban - Münchenben, Hamburgban és Frankfurtban - nyitott új szállodákat, majd kulcsfontosságú európai úti célok felé fordult. 1992-ben került a portfólióba többek között a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és első kínai szállodája, a Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center. Napjainkban a Kempinski Kínában 21 szállodát menedzsel. Az európai hagyományok, valamint a minőségi szolgáltatások terén szerzett hírneve hozzájárult ahhoz, hogy olyan házakkal kössön szerződést, mint például a nemrégiben megnyílt Universal Beijing Resort két szállodája.

 

A szállodalánc folyamatosan növekedett az ázsiai, csendes-óceáni térség mellett Afrikában és a Közel-Keleten is, ahol meghatározó desztinációkban a nemzetközi szállodavállalatok közül elsőként nyitott szállodákat. A Kempinski 2017-ben debütált az amerikai kontinensen Kuba első ötcsillagos luxusszállodájával, a Gran Hotel Manzana Kempinski La Habanával és azóta további üdülőszállodákat is üzemeltet Kubában és Dominikán. A vállalat hosszú távú elkötelezettségét mutatja a régió iránt, hogy a közelmúltban megállapodást írt alá a legendás brazil Laje de Pedra Hotel & Residences-szel, amely a tervek szerint 2024-ben nyílik meg.

A társaság szállodáinak száma folyamatosan növekszik. Csak az elmúlt hat hónapban tíz új menedzsment megállapodás született olyan desztinációkban, mint Lombok, Dubaj, Szaúd-Arábia és Isztambul. Ezek a szerződések megerősítik a tényt, hogy a szállodatulajdonosoknak fontos szempont a Kempinski hosszú múltra visszatekintő tapasztalata.

“Büszkék vagyunk rá, hogy a Kempinski név szerte a világon tekintélyt szerzett magának.” – mondja Schroeder. „Arra törekszünk, hogy minden új hotel illeszkedjen a meglévő Kempinski portfolióhoz, s, hogy meg tudjuk őrizni azokat az értékeket, amelyek a 125 év kiváló eredményeinek köszönhetően meghatározzák a márkát.”

1897-ben Berthold Kempinski a vendéglátásban korábban nem látott újításokkal örvendeztette meg vendégeit: olyan apró gesztusokkal, mint például, hogy pohárral is lehetett bort rendelni, nem csak palackkal, valamint bevezette a féladagokat és a fix árú menüket. Öröksége ma is tovább él és a Kempinski szerte a világon törekszik az innovációra, ezt bizonyítják az olyan közelmúltbeli kezdeményezések, mint a ’Kempinski fitness a szobában’ vagy az új Titan Tikes Kids’ Club, valamint a KEMPINSKI DISCOVERY hűségprogram megújítása a Global Hotel Alliance-szal együttműködésben.


hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk