hirdetés
hirdetés

Lesznek teltházas sárvári szállodák

Az előfoglalási adatok alapján júliusban alig marad pár szabad szoba a sárvári szállodákban. Már a szezon kezdetén 80-90 százalékos volt a hotelek júliusi foglaltsága. Augusztus is félig elkelt már. 

hirdetés

A sárvári hotelek előfoglalási adatai szerint idén nyáron kiemelkedően jó forgalom várható, még ha a számok mögé nézve jelentős változásokat is látni a vendégforgalomban. A Sárvári Tourist és TDM Nonprofit Kft. által készített szállodai körkép szerint a nyaralók jellemzően három-négy napot lazítanak a városban. Főként a belföldiek. J

elenleg úgy látni, hogy a korábbi évekhez képest jelentősen nőtt a határon belülről érkező vendégek aránya, nagyjából a 60-70 százalékuk magyar. De nem csak a vendégek nemzetiségi összetétele változott a korábbi évekhez képest. Úgy tűnik, egyre spontánabbak vagyunk a nyaralást illetően. A foglalás és az utazás közötti idő ugyanis rövidebb, mint korábban. Vagyis már kevésbé tervenekk előre a vendégek. 

A sárvári szállodák esetében is jelentős a SZÉP-kártyás fizetés aránya. Egyes szállodákban 30-40 százalékot is eléri azon utazók száma, akik a munkáltatói juttatásból finanszírozzák az idei vakációt.

A szezon kezdetén mért számok szerint a nyár utolsó harmadára 50 százalék feletti volt a foglaltság. Szabad szoba tehát még van. De ahogy telik a nyár és a hőség kezd egyre nagyobb lenni, úgy gyorsul fel a foglalások száma is.

Jó eséllyel tehát az augusztus is teltház közeli lesz a sárvári szállodákban. Így a 2022-es szezon akár még a 2019-es rekord eredményeket hozó nyarat is túlszárnyalhatja - jegyzi meg közleményében a helyi TDM iroda. 

(forrás: Sárvári TDM)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk