Iránytű kommunikációs verseny - 2012

Iránytű kommunikációs verseny - 2012

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A turisztikai vállalkozások kreatív marketing- és kommunikációs ötleteit díjazó versengés immár az Iránytű, a Turizmus Trend kommunikációs versenye nevet viseli. Az utazási irodák, nonprofit szervezetek (Tourinform, turisztikai hivatal, TDM-szervezet, egyesület), szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek nevezéseit az alábbi kategóriákban várjuk:

  1. print – katalógus, szórólap, direct mail
  2. web – weboldal, közösségimédia kampány
  3. eseménymarketing – minden, ami a valós életben történt: esemény, hostesspromóció, szórólapszórás, kóstoltatás, flashmob
  4. kommunikáció az eladás helyén (POS) – minden, ami a POS-ban történik: utazási iroda, illetve információs iroda belső kialakítása a kirakattal, illetve szálloda recepciója
  5. hirdetések – mindenfajta „vásárolt” médiamegjelenés: print, web, tévé, rádió, óriásplakát
  6. reklámkampányok – integrált akciósorozatok, amelyek legalább két csatornát/médiumot használtak

A beérkezett pályaműveket kreatív és turisztikai szakemberekből álló zsűri értékeli. Az értékelés során a funkció, a dizájn és a kivitelezés összhangját vizsgáljuk. A megméretés során fontos szempont a kreativitás és az ötlet/újítás, és az eredményesség, vagyis a kampány vagy reklámakció sikere. A print kategóriában induló pályaműveket az Utazás kiállításon standunkon bemutatjuk, ahol a nagyközönség is szavazhat rájuk.

Anyagleadás

A filmeket, spotokat digitalizálva, dvd-n kérjük elküldeni a kiadóba, avi vagy mpeg formátumban. A print és DM hirdetéseket jpg és tif vagy eps formátumban, 300 dpi felbontásban kérjük beadni. A bannerhirdetéseket gif vagy swf formátumban dvd-n kérjük beküldeni. A weboldalakat, webes megoldásokat a nevezési lapon a pontos webcím feltüntetésével kérjük nevezni. Az eseményről vagy rendezvényről, illetve eladáshelyről (utazási iroda, szálloda, információs iroda) készült dokumentációt (film, fotó) dvd-n kérjük elküldeni (jpg és tif vagy eps/avi vagy mpeg formátumban).

A nevezési anyagokat nem áll módunkban visszaküldeni!

Jelentkezés és további információ:

Professional Publishing Hungary Kiadó kft.
Barta Tímea,
t.barta@pphungary.hu,
Telefon: 430-4508

A jelentkezési lap letölthető ide kattintva.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.