hirdetés
hirdetés

Flo Rida- és Pixies-sláger adja el az üdüléseket

A TUI több brandje is a legutóbbi reklámjához használt muzsikának köszönheti a forgalom megugrását, állítja a cég.

hirdetés

Erőteljes hatása volt a foglalásokra a Thomson és a First Choice legújabb tv reklámjában használt zenéknek, írja a Tourexpi.

A First Choice Angliában és Írországban sugárzott televíziós reklámjához Flo Rida Good Feeling című toplistás slágerét használta aláfestésnek, ami nyolc héten keresztül vezette a slágerlistákat. A reklámkampányt követően, a január 2-8-i héten 43%-kal nőtt a First Choice weboldalának forgalma a tavalyi azonos időszakihoz viszonyítva, ami heti 1,08 millió egyedi látogatót.

 

Még tavaly októberben indult a másik TUI brand, a Thomson reklámja a Pixies Where is my mind? című dalával. Ennek zenéje olyan népszerűvé vált, hogy single-ként is kiadták Sunday Girl előadásában. A Thomson weboldala szintén forgalomnövekedést tapasztalt az elmúlt héten, 14%-kal többen kattintottak az oldalra a tavalyi azonos időszakhoz képest.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés