Az erős márkák sokkal jobban teljesítenek, mint a piac más szereplői 

A WPP-csoporthoz tartozó Millward Brown immáron 11. alkalommal tette közzé azt a márkákat értékelő éves tanulmányát, amely a pénzügyi mutatókon túl a fogyasztók véleményét is figyelembe veszi. A BrandZ™ elnevezésű lista a Top 100 legértékesebb globális márkát és a hozzájuk kapcsolódó pénzügyi adatokat tartalmazza. A napokban megjelent legfrissebb elemzés szerint a 2016-os év a globális pénzügyi nyomás és Kína gazdasági lassulása ellenére is stabil év volt a világ legnagyobb hatalommal bíró márkái számára. Ebben a versenyben azok a márkák tudták a legkiemelkedőbb növekedést elérni, amelyek innovatívak voltak, és újításaikat fogyasztóiknak is be tudták mutatni a márkaélményen keresztül. A listán megtalálható cégek közül ennek megfelelően idén a Google, az Amazon és a Facebook volt a legsikeresebb a márkaérték növelése szempontjából.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!