A Facebook, mint hatékony marketingeszköz

A Facebook, mint hatékony marketingeszköz 

A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől”, azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k – derül ki a Marketing Commando tíz éve folyó felmérésének idei eredményéből.
Kiderültek a legvirágosabb úti célok

Kiderültek a legvirágosabb úti célok 

Lezárult a „Legvirágosabb Úti Cél” játék szavazása, ahol a Virágos Magyarország környezetszépítő versenyen induló települések mérettették meg magukat a nagyközönség előtt. Az egyre népszerűbb versenyen idén immár 177 település és kerület vett részt, amelyekre összesen 63 138 szavazatot adott le a közönség a Facebookon.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!