GKI Digital cikkek
Costa&GKI Digital: már nem sablonajándék a kávé
Néhány évtizeddel ezelőtt kevés kézenfekvőbb ajándék volt, mint egy pár zokni, egy új nyakkendő és egy csomag kávé. Mára a helyzet megváltozott, hiszen sokan otthon is baristáskodnak a családnak, ennek következtében pedig a magyar kávékedvelők mintegy fele kávét, vagy kávézással kapcsolatos eszközt ajándékoz az ünnepekre. A Costa Coffee és a GKI Digital közös kutatása megmutatja, hogy hogyan választunk mi kávézáshoz köthető ajándékot.
Nő a szállodák, csökken a kiadó magánlakások népszerűsége
Nő a szállodák, csökken a kiadó magánlakások népszerűsége, a magyarok legnagyobb része a szállodákat, és az apartmanokat részesíti előnyben utazása során - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, 2019-es utazási szokásokról készített felméréséből.
Egy új étel kipróbálására 2-5 ezer forintot szánunk
Az internetezők nagy többségének a magyar konyha a kedvence, egy új étel kipróbálására 2000-5000 forintot szánnak, és mielőtt elmennének egy új étterembe, az interneten olvasnak róla - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, étterembe járási szokásokról készített felmérésből.
Idén így utazik a magyar
Az idén 2-3 hétre, autóval, belföldre és hotelben megszállva tervezi az utazását a magyarok többsége, a tendencia nem változott, tavaly is az ilyen utazások voltak a legnépszerűbbek - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital év eleji kutatásából - írja az MTI.