Jcdecaux cikkek
Közterületi vs. közösségi médiapiac
Már ugyanabból a pozícióból verseng a fogyasztók figyelméért a közterületi reklám, mint a közösségi média vagy az internet, derült ki az outdoor cég JCDecaux Hungary országos reprezentatív kutatásából , melyben a különböző reklámfelületek COVID utáni elérését és megítélését vizsgálták.
Látták a Coca-Cola márkázott buszmegállóját?
A 15-ös és a 115-ös busz megállójában van szobabicikli és pedálosszék is.
Hasznos mobilapplikációk Budapestre
Még ha valaki jól is ismeri Budapestet, akkor is el tud veszni a forgalmat akadályozó felújítások, útlezárások, járatáthelyezések meg egyéb közlekedési anomáliák tengerében, arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag hetente nyit meg egy új kocsma a 7. kerületben és a nagykörúton, szóval még azt sem egyszerű eldönteni, hogy inni hova menjen az ember. Ilyenkor néha jogos segítségül hívni a mobiltelefont.