Kihívások és drámai változások a szállodai marketing területén

Kihívások és drámai változások a szállodai marketing területén 

Napjainkban a szállodaipar számos – elsősorban az online értékesítés előretörésével és a közösségi oldalak népszerűségének növekedésével kapcsolatba hozható – kihívással szembesül. A jövő egyik legizgalmasabb kérdése abban áll, hogyan lehetséges ezen trendeket lehetőséggé átfordítani és a vevői elvárások megismerésére és előrejelzésére használni.

Budapesten tartott konferenciát a Cornell Egyetem Szállodaiskolája 

Március végén tartották a világhírű, 1922-ben alapított Cornell Egyetem Szállodaiskolájának konferenciáját a Magyar Tudományos Akadémián.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!