Lezárult a Duna borrégiót népszerűsítő kampány 

Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) országos - kéthónapos, és mintegy 60 millió forintba kerülő - kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított - közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.
Elindult a Duna borrégió 2011-es kampánya

Elindult a Duna borrégió 2011-es kampánya 

Az Agrármarketing Centrum nagyszabású országos kampányt indít a Duna borrégió népszerűsítése érdekében. A kampány fő célja, hogy az alföldi borokat a hazai piacon feljebb pozícionálja, és bemutassa a régió minőségi borait, borászatait. A régió borkészítői egy sikert már elkönyvelhettek: a kínai kormányfő minapi budapesti látogatása alatt rendezett nemzetközi gazdasági konferencia fogadásán a régió legjobb borait kínálták - olvastuk az alfoldbor.hu-n .
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!