Fiatalok cikkek

A fiatalok harmada tervez külföldi nyaralást
Az Ifjúságkutató Intézet legfrissebb közvélemény-kutatása szerint a 15-39 éves korosztály harmada tervez külföldi vakációt, negyede pedig szívesen ellátogatna egy fesztiválra.

Ezért ilyen magas a pályakezdők bérigénye
A 16 és 30 év közötti korosztály 79 százaléka tart attól, hogy nem fogja tudni megvalósítani az álmait pénzügyi szempontból - derült ki az OTP Bank kutatásából, amelyet a junior célcsoport szokásairól, attitűdjéről készítettek.

Alkoholfogyasztásra ösztönzi a japán fiatalokat az adóhivatal
Fiataloknak szóló, az alkoholfogyasztás népszerűsítését célzó kampányt indított a japán adóhatóság.

A QR-kódos fizetést szereti a fiatal generáció
Az okostelefonos érintéses alternatívát a fiatalok 26 százaléka használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk. A többség vagy próbálta, de nem járt sikerrel, esetleg nincs rá alkalmas készüléke - vagy egyszerűen nem nyitott rá.

Közösségimédia-függők a magyar fiatalok
A magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő, naponta átlagosan 1,8 órát töltenek ezeken az internetes felületeken - derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, amely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció, a 16-37 évesek körében.