Változik a Google hirdetési rendszere 

Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” mobil site-tal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.
Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)

Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni) 

Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)
Vidéki szállodák: az internet segít a talpon maradásban

Vidéki szállodák: az internet segít a talpon maradásban 

A válság hatására megtépázott és a jelentős versenyhelyzettel szembenéző vidéki szálláshelyek számára a fennmaradás és a további fejlődési lehetőségének legfontosabb záloga a megfelelő számú vendégéjszaka folyamatos biztosítása. Ebben egyre inkább kulcsszerep jut az internetes foglalásoknak, hiszen az online vendégéjszakák száma ebben a körben is töretlenül, évi 20 százalékkal nő. Melyek ennek legfontosabb okai? Mire figyeljen oda egy vidéki szálloda az online stratégiája kialakításakor? Többek közt e kérdésekre kereste a választ egy most publikált átfogó felmérés.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!