Google AdWords cikkek
Változik a Google hirdetési rendszere
Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” mobil site-tal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.

Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)
Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)

Vidéki szállodák: az internet segít a talpon maradásban
A válság hatására megtépázott és a jelentős versenyhelyzettel szembenéző vidéki szálláshelyek számára a fennmaradás és a további fejlődési lehetőségének legfontosabb záloga a megfelelő számú vendégéjszaka folyamatos biztosítása. Ebben egyre inkább kulcsszerep jut az internetes foglalásoknak, hiszen az online vendégéjszakák száma ebben a körben is töretlenül, évi 20 százalékkal nő. Melyek ennek legfontosabb okai? Mire figyeljen oda egy vidéki szálloda az online stratégiája kialakításakor? Többek közt e kérdésekre kereste a választ egy most publikált átfogó felmérés.