A vendéglátósoknak bejött a METRO MAX 

A SZIGET Fesztiválon debütált a METRO MAX szolgáltatás, amely közel 60%-ban magyar termékeket értékesített. Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként

A SZIGET Fesztiválon debütál a METRO új szolgáltatása 

2016. augusztus 10-én elindult a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon debütál, ahol a részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudják az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A tavalyi évben már együttműködött a két vállalat, ezzel a megállapodással viszont a korábbi mennyiség duplájára nő a rendezvényen biztosított termékek értéke.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!