METRO MAX cikkek
A vendéglátósoknak bejött a METRO MAX
A SZIGET Fesztiválon debütált a METRO MAX szolgáltatás, amely közel 60%-ban magyar termékeket értékesített. Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként
A SZIGET Fesztiválon debütál a METRO új szolgáltatása
2016. augusztus 10-én elindult a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon debütál, ahol a részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudják az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A tavalyi évben már együttműködött a két vállalat, ezzel a megállapodással viszont a korábbi mennyiség duplájára nő a rendezvényen biztosított termékek értéke.