A vendéglátósoknak bejött a METRO MAX

A SZIGET Fesztiválon debütált a METRO MAX szolgáltatás, amely közel 60%-ban magyar termékeket értékesített. Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként

Sikeresen debütált a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon mutatkozott be, ahol a részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudták az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A vásárolt termékek közel 60%-a magyar termék volt, a legnagyobb igény a METRO saját márkás termékei iránt mutatkozott. Napi szinten az összforgalom meghaladta a 10 millió forintot, ezzel a korábbi mennyiség duplájára nőtt a rendezvényen a METRO által biztosított termékek értéke.

Több mint 1000 féle terméket vásároltak a Sziget Fesztiválon részt vevő vendéglátóipari egységek, ezzel a METRO nagy mértékben hozzájárult, hogy a látogatóknak még szélesebb választék állhatott rendelkezésére. A legkeresettebb termékek a METRO saját márkás termékei voltak, amelyek a teljes forgalom több mint felét tették ki. A legnagyobb mennyiségben az alapvető élelmiszerek pl. liszt és cukor, illetve a különböző feldolgozottságú húsárúk és félkész termékek fogytak. A zöldségek közül a jégsaláta és a rukkola voltak a legnépszerűbbek, míg a gyümölcsök közül leginkább a görögdinnyét és a narancsot keresték a vendégek. Az alkoholos italok közül a mindenhol elérhető és népszerű sörök, borok és rövid italok mellett, a METRO-nál az unikum és pálinka termékek voltak a legkeresettebbek.

„Nagy örömmel jelentettük be a múlt héten a Sziget Fesztiválon debütáló új METRO MAX szolgáltatásunkat, amely a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása volt az elmúlt 10 évben. Még nagyobb öröm, hogy kiszállítási szolgáltatásunk új generációja az elmúlt egy hétben több mint 100 vendéglátóipari egység partnereként bizonyíthatta be, hogy a legextrémebb helyzetekben is számíthatnak ránk. Képesek voltunk minden felmerülő igényt kielégíteni a hatalmas választékunkkal. Az idei évben bizonyítottunk a Bocuse d’Or partnereként és alapanyag beszállítójaként a csúcsgasztronómiában, most pedig Európa egyik legnagyobb rendezvényén a tömegek magas minőségű kiszolgálásában - mondta el Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.”

Maros Róbert, a Sziget nagykereskedelmi ellátásáért felelős Gamma Trade Kft. vezetője elmondta: „Azt gondolom, hogy jó döntést hoztunk, amikor úgy döntöttünk, hogy a világ egyik legnagyobb nagykereskedelmi áruházláncát, a METRO-t választjuk az idei Sziget Fesztivál partnerének. A tapasztaltak alapján abban vagyunk érdekeltek, hogy a jövő évben még tovább fejlesszük együttműködésünket, hogy közösen tudjuk a fesztiválozók egyre magasabb elvárásait kielégíteni. A METRO bebizonyította, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk rájuk, például amikor a saját italkészleteink kifogyóban voltak, azonnal kisegítettek minket, mind a 4 budapesti áruházukból csoportosítottak ide készleteket.”

Horváth Imre és Maros Róbert mindketten hangsúlyozták, hogy hosszabb távon is együtt kívánnak működni, és megkezdik az egyeztetéseket a jövő évi megállapodások megkötése érdekében.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Kanadai kávézók americano helyett canadianót kínálnak

Kanadai kávézók americano helyett canadianót kínálnak 

A nemzeti büszkeség jeleként a klasszikus americanót canadianóra nevezték át kanadai kávézókban.
Indul a fagylaltszezon a Balatonnál

Indul a fagylaltszezon a Balatonnál 

A Balatonnál március 1-től hivatalosan is megkezdődik a fagylaltszezon, ami a helyi cukrászdák és vendéglátóhelyek számára a gazdasági fellendülés időszakát jelenti.
Honnan érkeznek nevezések az idei Winelovers Wine Awards-ra?

Honnan érkeznek nevezések az idei Winelovers Wine Awards-ra? 

Idén már 12 kategóriában küldhetik be tételeiket a borászatok a 2025. június 29. – július 1. között megrendezésre kerülő eseményre.
Királyi lakoma a királyok városában

Királyi lakoma a királyok városában 

Székesfehérváron nyitotta meg 60. éttermét a BURGER KING.
Vezérváltás a világ egyik legjelentősebb élelmiszeripari cégénél

Vezérváltás a világ egyik legjelentősebb élelmiszeripari cégénél 

Hein Schumacher vezérigazgató helyére Fernando Fernandez pénzügyi igazgató kerül.
Nagy Márton: pályázati lehetőség falusi kiskocsmáknak

Nagy Márton: pályázati lehetőség falusi kiskocsmáknak 

Egymilliárd forintra pályázhatnak az ezer fő alatti településen működő kiskocsmák, bárok és borozók.
Cukrászok, szakácsok, pincérek versenyeznek Tatán

Cukrászok, szakácsok, pincérek versenyeznek Tatán 

Farsang Kupa néven rendezik meg az ország ételkészítőinek legnagyobb versenyét szombaton a városban.
Kihirdették az Év Mentes Séfjeit

Kihirdették az Év Mentes Séfjeit 

Február 20-án, csütörtökön a METRO Gasztroakadémián idén 7. alkalommal rendezték meg az Év Mentes Séfje versenyt. 
Megvan az ország legjobb lekvárja

Megvan az ország legjobb lekvárja 

Több kategóriában keresték az ország legjobb helyi termékét, a legjobb lekvár címet a Szatmári Éden nyerte el.
Hat furcsa étterem a nagyvilágból

Hat furcsa étterem a nagyvilágból 

A világ számos pontján találhatók olyan éttermek, amelyek nemcsak kulináris élvezeteket kínálnak, hanem egyedi és szokatlan környezetükkel is maradandó élményt nyújtanak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.