Szájreklám és márkakövetés a Facebookon - ez jellemző a fiatal fogyasztókra 

Az NRC Marketingkutató exkluzív kutatást készített a Kreatív és a POME közös Youth & Young Family Konferenciájára abból a célból, hogy feltérképezze a két célcsoport vásárlási szokásait és a döntési folyamataikban megfigyelhető hasonlóságokat, illetve különbségeket.

Sok magyar hazudik a Facebookon 

Az NRC piackutató felmérése szerint sokan állítanak magukról valótlant a társkereső oldalakon és a Facebookon is. Legjellemzőbb a hamis profilkép és a valótlan végzettségi és kereseti adatok.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!