Kiváló séfekkel és színészekkel startol az év fenntarthatósági gasztrokampánya

Kiváló séfekkel és színészekkel startol az év fenntarthatósági gasztrokampánya 

Ki Mit Tesz - a konyha körül: zöldügyek, egészség, tudatosság címmel indít edukációs kampányt a Piqniq Budapest és a Mastercard. A kampány célja, hogy az étkezésünket érintő legégetőbb témakörökben - fenntarthatóságról, egészségtudatosságról, gazdaságosságról - adjon hasznos, könnyen érthető és konkrét eszközrendszert azoknak, akik fejlődnének és cselekednének jövőjük érdekében.
Hazai körkép az ágazatról, amelyet az ág is húzza

Hazai körkép az ágazatról, amelyet az ág is húzza 

Véleménykörképet készített a Piqniq Budapest a hazai gasztronómia szereplőit leginkább foglalkoztató kihívásokról és problémákról.
Tudásmegosztásra ösztönzik a gasztronómia szereplőit

Tudásmegosztásra ösztönzik a gasztronómia szereplőit 

A Piqniq Budapest és a Mastercard kampánya a fejlődésre nyitott szakmabelieket célozza.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!