Piqniq Budapest cikkek
Kiváló séfekkel és színészekkel startol az év fenntarthatósági gasztrokampánya
Ki Mit Tesz - a konyha körül: zöldügyek, egészség, tudatosság címmel indít edukációs kampányt a Piqniq Budapest és a Mastercard. A kampány célja, hogy az étkezésünket érintő legégetőbb témakörökben - fenntarthatóságról, egészségtudatosságról, gazdaságosságról - adjon hasznos, könnyen érthető és konkrét eszközrendszert azoknak, akik fejlődnének és cselekednének jövőjük érdekében.
Hazai körkép az ágazatról, amelyet az ág is húzza
Véleménykörképet készített a Piqniq Budapest a hazai gasztronómia szereplőit leginkább foglalkoztató kihívásokról és problémákról.
Tudásmegosztásra ösztönzik a gasztronómia szereplőit
A Piqniq Budapest és a Mastercard kampánya a fejlődésre nyitott szakmabelieket célozza.