"Pontosan értik a megszállottságunkat"

"Pontosan értik a megszállottságunkat" 

Egy hazai fine dining-sikersztori, a foodstyling és a kuponos, kedvezményes ajánlatok világa került terítékre tegnap, a nagy sikerű Horeca Meetup-unk idei záró eseményén a budapesti Gerbeaud-ban.

Ősszel kettesben, három napra utazunk 

Egyre több magyar egyre hosszabb utazásokat választ ősszel, az idén ebben az időszakban a legtöbben kettesben, belföldre, három napra utaznak - derül ki az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó Bónusz Brigád felmérése szerint.
"Nem munkaerőhiány van, hanem képesség- és képzettség hiány"

"Nem munkaerőhiány van, hanem képesség- és képzettség hiány" 

„El se jött próbanapra.” „Felvettem, még le sem telt a próbaidő, de már felmondott.”  „Az első néhány nap után világossá vált, hogy mégsem ő az ideális jelölt az adott pozícióra, nem is ért hozzá.” – Ön is hallott, ne adj isten mondott már ilyesmit? Lehet, hogy a munkavállalóval van a gond, de lehet, hogy a cég is tehet többet, hogy elkerülje ezt a problémát. Tóth-Nagy Péter, HIVE Creative Kft. Ügyvezetője, az Utazás kiállításon tartott előadásában az Employer Branding-ről, a munkáltatói márkáról beszélt.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!