Saját márka cikkek

A Rohlik és a Kifli.hu induló közös kommunikációs platformja
A cseh Rohlik Group és a cégcsoportba tartozó magyarországi Kifli.hu új saját márkás termékcsalád architektúrát mutatott be a Value for money („VFM”) esernyőmárka alatt. A „YES Mania” olyan kommunikációs platform, ami egy fedél alá helyezi a cégcsoport összes VFM márkáját.

Kávézókat nyit a Shell Magyarországon
"A Shell széleskörű kutatást végzett, melynek keretében öt európai országban több mint 10 000 ügyfelet kérdezett meg. Az eredményekből az derült ki, hogy több európai országban a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek megállnak a töltőállomásokon. A mobilitás változó trendjei szerint a jövőben a vásárlók valószínűleg több időt töltenek majd a Shell töltőállomásokon, a vállalat a kávéforgalmazási tapasztalataira és a shopjaiban nyújtott kávéházi élményre építve a Shell Café márka bevezetése mellett döntött" - írják.