A Rohlik és a Kifli.hu induló közös kommunikációs platformja

A cseh Rohlik Group és a cégcsoportba tartozó magyarországi Kifli.hu új saját márkás termékcsalád architektúrát mutatott be a Value for money („VFM”) esernyőmárka alatt. A „YES Mania” olyan kommunikációs platform, ami egy fedél alá helyezi a cégcsoport összes VFM márkáját. 

A vásárlók a Kifli.hu ebbe a kategóriába tartozó saját márkáit a pipa ikonról és az egységes tipográfiáról ismerhetik fel. "A vállalat küldetése az is, hogy az európaiak jól étkezzenek és jól éljenek. Céljuk, hogy a két fő szempontot – jó minőséget kedvező áron – minden kategóriában érvényesítsék, ez alól pedig a Value For Money ernyőmárka kommunikációs platformja, a YES Mania sem kivétel" - írja a Rohlik közleményében.

Jakub Petřina, a csoport marketing igazgatója így nyilatkozott: „Úgy döntöttünk, hogy létrehozzuk saját új szabványunkat, létrehoztuk a „Yes Mania”-t. A jó minőségű, mégis egyedi márkák lehetővé teszik számunkra, hogy növeljük vásárlóink lojalitását, és újabb okot adnak számukra, hogy tőlünk rendeljenek. Ezért a belépő szintű és középkategóriás kategóriákban egyedi márkák portfólióját fejlesztettük ki, hogy jó árú termékek teljes választékát kínálhassuk ügyfeleink számára.”

„Folyamatosan figyelemmel kísérjük a fogyasztói igényeket, és ennek megfelelően alakítjuk kínálatunkat, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő terméket. A YES Mania bevezetése jelentős mérföldkő számunkra. Hiszünk abban, hogy egyedi márkáink jó minőségének és kedvező árainak köszönhetően egyre több vásárló választja majd őket. Erre az igényre való tekintettel szeretnénk fejleszteni a sajátmárkás márkaportfóliót, hogy továbbra is szélesebb termékválasztékot tudjunk kínálni vásárlóinknak.”, mondta Petřina.

 

Forrás: Turizmus Online


Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.