A vásárlók a Kifli.hu ebbe a kategóriába tartozó saját márkáit a pipa ikonról és az egységes tipográfiáról ismerhetik fel. "A vállalat küldetése az is, hogy az európaiak jól étkezzenek és jól éljenek. Céljuk, hogy a két fő szempontot – jó minőséget kedvező áron – minden kategóriában érvényesítsék, ez alól pedig a Value For Money ernyőmárka kommunikációs platformja, a YES Mania sem kivétel" - írja a Rohlik közleményében.
Jakub Petřina, a csoport marketing igazgatója így nyilatkozott: „Úgy döntöttünk, hogy létrehozzuk saját új szabványunkat, létrehoztuk a „Yes Mania”-t. A jó minőségű, mégis egyedi márkák lehetővé teszik számunkra, hogy növeljük vásárlóink lojalitását, és újabb okot adnak számukra, hogy tőlünk rendeljenek. Ezért a belépő szintű és középkategóriás kategóriákban egyedi márkák portfólióját fejlesztettük ki, hogy jó árú termékek teljes választékát kínálhassuk ügyfeleink számára.”
„Folyamatosan figyelemmel kísérjük a fogyasztói igényeket, és ennek megfelelően alakítjuk kínálatunkat, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő terméket. A YES Mania bevezetése jelentős mérföldkő számunkra. Hiszünk abban, hogy egyedi márkáink jó minőségének és kedvező árainak köszönhetően egyre több vásárló választja majd őket. Erre az igényre való tekintettel szeretnénk fejleszteni a sajátmárkás márkaportfóliót, hogy továbbra is szélesebb termékválasztékot tudjunk kínálni vásárlóinknak.”, mondta Petřina.
Forrás: Turizmus Online