Osztogatja a Facebook az adatainkat 

Megváltoztatta a Facebook az adatvédelmi szabályzatát úgy, hogy mostantól a hirdetők nemcsak a felhasználók nevét, hanem azok publikus adatait is használhatják a Facebook-reklámokban anélkül, hogy bármit is fizetnének azért a felhasználónak - írja a Brand Republic.

A Facebook 20 milliót fizet peren kívül 

Egy szövetségi bíróság jóváhagyta a Facebook ajánlatát, amely szerint a közösségi oldal összesen 20 millió dollárt fizetne amerikai magánszemélyeknek és jótékonysági alapítványoknak, amiért 150 millió felhasználó nevét jelenítették meg szponzorált sztorikban.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!