Új javaslat az uniós roaming-díjakra

Új javaslat az uniós roaming-díjakra 

Az Európai Bizottság új rendeletet terjesztett elő annak biztosítására, hogy továbbra is többletköltségek nélkül legyen használható a mobiltelefon az Európai Unión belül tett utazások során - tájékoztatott az uniós bizottság szerdán.

Megállapodás a percdíjak maximalizálásáról 

Megállapodásra jutottak az Európai Unión belüli telefonhívások percdíjainak maximálásáról a főbb uniós intézmények, a még hivatalos elfogadásra váró egyezség értelmében 2020-tól legfeljebb 19 eurócent (nagyjából 60 forint) lesz a tagállamok közötti hívások percdíja - jelentették be szerdán Brüsszelben.

Igazi okoseszközök túrázáshoz 

Laptársunk, a Kreatív most induló Next rovatában a világ olyan apró csodáit mutatják be hétről-hétre, amelyekről azt gondolnánk, hogy a jövő, pedig a jelen. Az újdonságokat a Telenor segítségével kutatják fel kollégáink.  

Mások telefonálása zavar, de mi is mobilozunk a nyaraláson 

Elenyészően kevesen vannak, akik teljesen kikapcsolják a telefonjukat nyaralás alatt – derült ki a Szallas.hu felméréséből. Közben viszont minden negyedik embert zavarja a pihenésben, ha hangosan telefonálnak a közelében.

Mától olcsóbb külföldön telefonálni 

Az uniós szabályozásnak megfelelően július 1-jétől tovább csökkennek az Európai Unión belüli mobiltelefonálás és adatküldés roamingdíjai, amelyeket a magyarországi mobilszolgáltatóknak is alkalmazniuk kell.

Itt a tél, telefonáljon a kesztyűjébe! 

Nem könnyű az érintőképernyős telefonok gazdáinak a téli hidegben. Ugye, ismerős az a mozdulatsor, ahogy egyik kézben a csörgő telefonnal igyekszünk lerángatni a másik kezünkről a kesztyűt, hogy minél előbb fogadni lehessen a hívást. Ennek ezentúl vége!
Diszkriminatív bánásmód?

Diszkriminatív bánásmód? 

Egy emberi jogokért küzdő civil szervezet az USA-ban új mobil alkalmazást indított április 30-án, mellyel a légi utasok valós időben jelenthetik, ha faji megkülönböztetés érte őket egy repülőtéren.

A vendég nem mindig csenget kétszer 

A privát oktatási intézményekben a beérkező érdeklődő telefonok 39 százalékát, a szállodákban a harmadát, míg az éttermekben az ötödét nem veszi fel senki, így megrendeléseket veszítenek a cégek - közölte a Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös kutatásának eredményét a Medián az MTI-vel.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!