Chio cikkek
A Z-generáció a videojátékokból tanul angolul
A Chio a JátékosLét Kutatóközponttal közösen készített kutatást a témában.
Egy túl igényes étteremlátogatónak köszönhetjük a burgonyaszirom megszületését
Most ünnepelte születésnapját a burgonyából készült chips. A chips elkészítése nem egy megtervezett folyamat volt, és íze is rengetegszer változott 1853 óta. Hazánkban egy évtizedig a sós íz volt az egyeduralkodó, ám az utóbbi időben a magyarok is nyitottabbá váltak a különleges ízesítésekre. Az Intersnack Magyarország Kft. (Chio) adatai szerint a hagymával kombinált tejfölös-tejszínes-sajtos és a paprikás-chilis-pepperonis változatok mellé mára szorosan felzárkóztak a húsos és a különféle pikáns, egzotikus fajták is.
Veszélyben a ropi
A magyarok nem egy nassolós nép, még a legnépszerűbb snack típusokat, a burgonyachips-et és a sóspálcikát is csak a lakosság alig több mint fele fogyasztja. A naponta snacket ropogtatók aránya pedig még a fél százalékot sem ér el - derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből. Az Intersnack Magyarország Kft. (Chio) adatai szerint pedig az utóbbi évben az egzotikus ízek és a minőségi termékek felé hajlik a hazai snackfogyasztás, a tipikusan magyar termék, a ropi viszont veszélyben lehet.