5300 éves ásványvíz a vendéglátóhelyeken 

Hotelekben, éttermekben és a cateringszolgáltató cégeknél szolgálják fel a 400 méterről érkező régi-új ásványvizet. A Römerquelle 2003 óta a Coca-Cola Company tulajdonát képezi. 

Sokkal kevesebbe kerül, mint gondolnák, sokkal többe, mint szerettük volna 

Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámol a Kreatív, ahol bemutatták a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemlézte testvérlapunk.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!