Élesedik a regionális verseny a fesztiválpiacon 

„Meg kell védeni a sikeres fesztiválokat Magyarországon, mert ezen a területen is élesedik a regionális verseny” – figyelmeztetett Joris Huijsmans, a Heineken Hungária vezérigazgatója. A cég második alkalommal szervezett kerekasztal-beszélgetést a fesztiválok gazdasági, kulturális és közösségépítő szerepéről. A Fesztivál-matek című rendezvényen a résztvevők – turisztikai szekértők, városvezetők, fesztiválszervezők és a nagy márkák képviselői – arra keresték a választ, hogy hogyan tehető egy fesztivál hosszú távon is sikeressé, hogyan tud profitálni belőle a helyszín, az ország és persze a fesztiválozók.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!